Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
- Autorzy:
- Piotr Łabuz, Marcin Urbański
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 10
- Stron:
- 192
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
- Magiczna całość z prostych słów: jak zbudować nieodparty przekaz perswazyjny
- Inżynieria emocji: jak wywoływać u ludzi pożądane emocje
- Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystującej bodźce podprogowe
Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie. Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.
Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie:
- jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW,
- jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System),
- jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych,
- jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz,
- jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego,
- jak podsuwać innym motywy do działania,
- jak mówić jedno, by przekazywać drugie,
- jakie słowa wzbudzają czujność.
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
49.77 zł
79.00 zł(-37%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)42.21 zł
67.00 zł(-37%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%)
O autorze książki
Piotr Łabuz, Marcin UrbańskiPiotr M. Łabuz - psycholog (absolwent Uniwersytetu SWPS w Warszawie). Specjalizacja naukowa i praktyczna: psychologia uczestników rynków finansowych, psychologia finansowa, finanse behawioralne oraz pozytywna psychologia kryzysu.
Przez wiele lat wykładowca na studiach podyplomowych Uniwersytetu SWPS.
Absolwent Studiów Doktoranckich (Wydział Psychologii, Uniwersytet SWPS) oraz studiów podyplomowych "Bankowość Inwestycyjna" (SGH Warszawa)
Obecnie koncentruje się na projektach związanych z psychologią uczestników rynków finansowych ("Kuźnia Tradera™") oraz pozytywną psychologią osiągnięć.
Przedsiębiorca w branży szkoleń i finansów.
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(34.90 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Ebooka "Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Brief nr 82/7Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Piotr Łobuz i Marcin Urbański, trenerzy Yan System, marketingu perswazyjnego i NLP tłumaczą, jak wykorzystać perswazję w tworzeniu skutecznych tekstów marketingowych. W oparciu o analizę funkcjonowania umysłu klienta przedstawiają oni sposoby zwielokrotnienia sprzedaży za pomocą kilku prostych strategii i technik perswazyjnych. Książka zawiera sporo przykładów, począwszy od gotowych haseł reklamowych, a skończywszy na rozbudowanej ofercie handlowej.
-
Recenzja: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania dr Dariusz Tworzydło; 29.05.2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Przedstawiona do recenzji praca poświęcona jest zyskującemu na popularności, a zarazem dość kontrowersyjnemu aspektowi komunikacji, a mianowicie NLP. Jest to zespół umiejętności wykorzystujących wiedzę psychologiczną, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kontekst komunikacyjny. Książka składa się z logicznie uporządkowanych i spójnych merytorycznie rozdziałów. W pierwszym autorzy dokonują prezentacji zasad funkcjonowania umysłu człowieka w kontekście NLP. W kolejnym rozdziale prezentują wybrane aspekty komunikacji interpersonalnej z uwzględnieniem wysyłanych przez człowieka komunikatów werbalnych. W ostatniej części książki, autorzy dość dużo uwagi poświęcają tekstom perswazyjnym i zasadom ich konstruowania.
W książce autorzy przedstawiają zagadnienia przez wielu utożsamiane wyłącznie z manipulacją i potępiane, przez niektórych zaś traktowane jako niezbędny element procesu komunikowania. Starają się oni wykazać, iż skuteczność słowa mówionego zależy bardziej od tego jak ludzie mówią, niż jak słuchają, co pozostaje w sprzeczności z prezentowanym poglądem m.in. przez Ralpha G. Nicholsa oraz Leonard A. Stevensa, którzy zakładali całkowicie przeciwną tezę. Aczkolwiek argumentacja P. Łabuza i M. Urbańskiego jest równie przekonująca.
Recenzowana publikacja przygotowana została na merytorycznie dobrym poziomie. Może ona stanowić bogaty zasób informacji na temat perswazji i możliwości wykorzystania umiejętności perswazyjnych w biznesie i życiu osobistym nie tylko dla laików. Autorzy publikacji wskazują możliwości jakie tkwią w każdym człowieku, a następnie pokazują jak pozyskana wiedza i umiejętności, mogą stanowić o sukcesie osobistym i szybkim rozwoju kariery zawodowej. Wskazują również, że to co może wydawać się dla wielu osób niemożliwe, tak jak sukces zawodowy, wcale nie musi pozostawać tylko w sferze marzeń.
W książce ukazano wybrane techniki komunikacji werbalnej, dzięki którym możliwe jest forsowanie swojego stanowiska, zdania oraz przekonywanie. Z uwagi na szerokie omówienie problemu perswazji dzięki publikacji możliwe jest inne spojrzenie na ukryte możliwości jakimi dysponuje każdy człowiek.
Druga część książki poświęcona jest skutecznej perswazji realizowanej z wykorzystaniem tekstu. Jest to istotne ponieważ nie tylko sposób komunikacji ma wpływ na odbiorcę (czyli komunikaty niewerbalne) ale również słowo mówione czy pisane. Ta część wyróżnia publikację od innych podobnych opracowań dostępnych na rynku. Pokazuje jak mówić, aby przekaz wysyłany z określoną intencją dokładnie tak był odebrany przez tego, do którego jest on kierowany.
Książka zapisana jest w sposób bardzo przystępny dla każdego czytelnika, nawet dla tych osób, które po raz pierwszy spotykają się z analizowaną tematyką. Ukazuje metody dzięki którym czytelnik będzie mógł wyłapywać próby manipulacji i bezwładnego wpływu na jego decyzje i działania. Znane jest powiedzenie, że warto poznać jeżyk wroga, aby z nim walczyć lub odpowiednio przygotować. Dlatego uważam, że książka stanowi nie tylko lekturę o charakterze edukacyjnym (przy czym bezwzględnie należy na nabyte umiejętności patrzeć przez pryzmat etyki), ale również jest poradnikiem samoobrony przed atakiem i działaniami, których celem miałaby być manipulacja. Autorzy nawiązują do procesu komunikacji interpersonalnej, i w tym kontekście omawiają techniki NLP jako zespół umiejętności wspomagających zmianę swojego sposobu myślenia oraz pojmowania świata, opierających się na posiadanych przez każdego człowieka zasobach.
Reasumując, oceniana książka zasługuje na jej opublikowanie. Będzie z pewnością kolejną interesującą pozycją z zakresu NLP, aczkolwiek zastosowanie zawartych w praktyce należy rozważać z uwzględnieniem zasad etyki i szacunku do odbiorców procesu komunikacji.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0428-6, 8324604286
- Data wydania książki drukowanej:
- 2006-06-27
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3159
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Perswazja i NLP
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Klient słyszy, widzi i czuje... ale czy aby na pewno dokładnie to, czego sobie życzysz? (38)
- Metafiltry, czyli jak sprawić, aby klient zrobił to, czego od niego oczekujesz (48)
- Presupozycje, czyli jak nie obudzić strażnika (70)
- Magiczne słowa w służbie biznesu (80)
- Struktura skutecznego tekstu perswazyjnego (107)
- Niedoceniany nadawca (108)
- Nagłówek decyduje o wszystkim (115)
- Powitanie inne niż zwykle (132)
- Pierwszy akapit (133)
- Tekst główny (136)
- Koniec wieńczy dzieło, czyli gdzie trafią Twoje pieniądze (144)
- PS, czyli "potężny sprzedawca" (147)
- Formularz zamówienia (157)
- Poprawna budowa tekstu perswazyjnego (163)
- Zasada wzajemności (165)
- Zasada konsekwencji (i zaangażowania) (166)
- Zasada lubienia i sympatii (166)
- Zasada dowodu społecznego (167)
- Zasada niedostępności (167)
- Zasada autorytetu (168)
- "Wpływ bodców podprogowych zawartych w internetowym przekazie reklamowym na zachowania jego odbiorców" (174)
- Abstrakt (174)
- Wstęp teoretyczny (175)
- Metoda (179)
- Materiały (180)
- Procedura (183)
- Wyniki badania (185)
Słów kilka o autorach (11)
Zamiast wstępu (13)
Część I Jak działa umysł, czyli o co tak naprawdę chodzi (19)
Rozdział 1. Emocje, czyli zachowanie (21)
Rozdział 2. Podstawą zaufania jest dobry kontakt (29)
Część II To słowa decydują o wszystkim (33)
Rozdział 3. Jak pisać, aby klient... rozumiał (35)
Rozdział 4. Pytania, które sprzedają (93)
Część III Jak napisać tekst, który będzie sprzedawał (99)
Rozdział 5. Czas na tekst... (101)
Dodatki (151)
Dodatek A Przykładowy tekst perswazyjny (153)
Dodatek B Podstawowe zasady wpływu społecznego (perswazji) (165)
Dodatek C Lista kontrolna (171)
Dodatek D Reklama podprogowa - mity i fakty (173)
Bibliografia (189)
Oceny i opinie klientów: Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych Piotr Łabuz, Marcin Urbański (10) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(7)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii