Harvard Business Review. Negocja...

Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Autor: 

Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
Ocena:
   6/6  Opinie  (1)
Stron: 232
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: twarda)
Wydawca: Onepress

Skorzystaj z wiedzy i doświadczeń najlepszych

Efektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi niezwykle ważny element kompetencji nowoczesnego menedżera. Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań z klientami i kontrahentami, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy.

"Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów" to zbiór artykułów poświęconych sztuce negocjacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do grona najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie negocjacji i rozwiązywania konfliktów międzyludzkich. Czytając ich prace, dowiesz się, jak zarządzać zespołem, zażegnywać spory między pracownikami i negocjować z klientami. Znajdziesz tu studia przypadków oraz analizy ekspertów.

  • Umiejętność radzenia sobie z różnicami między pracownikami
  • Rozwiązywanie problemów za pomocą dyskusji i burzy mózgów
  • Godzenie skłóconych zespołów
  • Budowanie relacji biznesowych
  • Sztuka negocjowania z klientami
  • Polubowne rozstrzyganie sporów
  • Rozwiązywanie sporów przed sądem
Zarządzanie różnicami (7)
WARREN H. SCHMIDT I ROBERT TANNENBAUM Zespół, którego nie było (31)
SUZY WETLAUFER Pogodzić skłócone zespoły (59)
ROBERT R. BLAKE I JANE S. MOUTON Nie możesz pozwolić sobie na przegraną: negocjacje z klientami (89)
THOMAS C. KEISER Negocjacje jako źródło przewagi konkurencyjnej (105)
DANNY ERTEL Skąd biorą się tarcia na linii konsultanci - klienci? (133)
IDALENE F. KESNER I SALLY FOWLER Pięć technik polubownego rozstrzygania sporów (165)
JOHN R. ALLISON Rozstrzyganie sporów poza sądem: kiedy się to opłaca, a kiedy nie? (193)
TODD B. CARVER I ALBERT A. VONDRA O autorach (221)
6
(1)
5
(0)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 1

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 6 





płatności onepress.pl