Google Analytics w biznesie. Por...

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych

Autor: Martyna Zastrożna

Ocena:
   6.0/6  Opinie  (2)
Stron: 224
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł

Czy wiesz, jak myślą Twoi klienci?

Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odpalić modem i poczekać, aż się połączy. Dziś wystarczy sięgnąć do kieszeni i odblokować smartfon... Mobilna rewolucja każdego z nas czyni ekspertem w wybranym temacie — właściwie od ręki. Zanim dokonamy jakiegokolwiek zakupu, zasięgamy opinii na forum poświęconym produktowi, oglądamy prezentacje na YouTube, prosimy o rekomendację znajomych na Facebooku. Na koniec oczywiście porównujemy ceny i kupujemy produkt w sklepie, w którym jest najtaniej. Sprzedawcom nie jest łatwo w świecie Web 2.0, 3.0, a nawet 4.0!

W badaniach Google i Shopper Sciences z 2012 roku, przeprowadzonych na grupie trzech tysięcy osób, zidentyfikowano... trzy tysiące różnych ścieżek poszukiwania informacji! Oznacza to, że KAŻDY użytkownik internetu korzysta z niego na swój sposób. Czy to zła wiadomość dla dostawców produktów i usług? I tak, i nie. Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Jednym z takich narzędzi jest Google Analytics. Dzięki tej książce będziesz w stanie wyciągnąć 120% z jego możliwości i zbudować przewagę nad konkurencją.

O autorce (5)

1. Wprowadzenie, czyli jak analizować w świecie wielokanałowości (7)

2. Universal Analytics - nowy standard analityki od Google (11)

3. Google Tag Manager - uniezależnij się od pomocy IT! (41)

4. Pomiar aplikacji mobilnych (101)

5. Jak Google Analytics może pomóc rozwinąć biznes? (113)

6. Podsumowanie (215)

Kup w zestawie:

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych plus Google Analytics dla marketingowców
Cena zestawu: 59,85 zł 79.80 zł
Oszczędzasz: 19.95 zł
Do koszyka

Kup ebooki w zestawie:

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych plus Google Analytics dla marketingowców
Cena zestawu: 48,00 zł 79.80 zł
Oszczędzasz: 31.80 zł
Do koszyka

Najczęściej kupowane razem:

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych plus Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II plus Google Analytics dla marketingowców
Cena zestawu: 101,73 zł 119,70 zł
Oszczędzasz: 17,97 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych plus Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II plus Google Analytics dla marketingowców
Cena zestawu: 101,73 zł 119,70 zł
Oszczędzasz: 17,97 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
6
(2)
5
(0)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 2

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Dzięki tej książce oraz pierwszej publikacji Pani Martyny "Google Analytics dla marketingowców" kompleksowo nauczysz się w jaki sposób skonfigurować system, ustalać cele jakie stawiamy witrynom internetowym, analizować dane i wyciągać z nich wnioski. Polecam, dzięki niej staniesz się ekspertem w dziedzinie analityki internetowej.
      Ocena : 6 

    fajna
    płatności onepress.pl