Google Analytics dla marketingowców

Google Analytics dla marketingowców

Autor: 

Ocena:
   4.9/6  Opinie  (21)
Stron: 176
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł

Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy?

W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych odbiorców. W końcu kampania reklamowa nie poparta solidną analityczną podbudową jest wielce ryzykowna, prawda?

W internecie nie musisz uciekać się do tak kosztownych metod – Twoi odbiorcy sami powiedzą Ci, czego potrzebują, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikając to, co ich interesuje. Dzięki potężnemu, darmowemu narzędziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakładów czasu możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań nurtujących marketingowców.

Między słupkami i wierszami tabel kryją się prawdziwe historie internautów, którzy odwiedzili kiedyś Twoją stronę. Śledząc na bieżąco statystyki, możesz w prosty sposób przetestować skuteczność przyjętej strategii, nieustannie podnosić użyteczność witryny i podejmować mądre decyzje biznesowe. Czy to działa? Zapytaj Amazon.com, który całą swoją potęgę zbudował na analizie i testowaniu nowych rozwiązań!

 

Martyna Zastrożna - entuzjastka marketingu internetowego i web usability. Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelkom i wykresom w ukochanym Google Analytics. Posiada certyfikaty kwalifikowanego specjalisty Google AdWords oraz Google Analytics IQ. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i uczestnikami szkoleń (m.in. Enea, Solar, Urząd Miasta Stołecznego Warszawa, Media Expert).


Przeczytaj recenzję specjalistów z Future Processing >>


O autorce (7) 1. Wprowadzenie, czyli o co tak naprawdę chodzi w analityce? (9) 2. Google Analytics - witaj w krainie czarów (13)
  • Zalety i ograniczenia (13)
    • Dużo, szybko i tanio, czyli przepis na międzynarodowy sukces (13)
    • Kilka słów o wadach i ograniczeniach (15)
    • Google Analytics Premium (17)
    • Jak działa Google Analytics? (17)
  • Twoje centrum dowodzenia - kilka słów o interfejsie (19)
    • Struktura Google Analytics (19)
    • Interfejs (20)
  • Podstawowe metryki (22)
    • Odwiedziny (23)
    • Odsłony (24)
    • Unikalni użytkownicy (24)
    • Średni czas trwania odwiedzin (25)
    • Strony/odwiedziny (średnia liczba odsłon) (26)
    • Nowe odwiedziny (26)
    • Współczynnik odrzuceń (27)
  • Raporty standardowe (29)
    • Czas rzeczywisty (29)
    • Odbiorcy (31)
    • Źródła odwiedzin (35)
    • Treść (43)
    • Konwersje (50)
3. Zbuduj swój plan analityczny (57)
  • KROK 1. Poznaj swój cel! (57)
    • Dlaczego cel jest kluczem do sukcesu? (57)
    • Jaki cel ma Twoja witryna? (59)
    • Jak wybrać wskaźniki sukcesu? (61)
    • Zweryfikuj swoje KPI (65)
  • KROK 2. Wdrażaj! (66)
    • Dlaczego instalacja to jeszcze nie wdrożenie, czyli: "śmieci na wejściu - śmieci na wyjściu" (66)
    • Kod śledzenia (69)
    • Śledzenie celów (70)
    • Kiedy wdrażać śledzenie zdarzeń? (77)
    • Konfiguracja śledzenia e-commerce (81)
    • Integracja z Google AdWords (83)
    • Integracja z Narzędziami dla webmasterów (Google Webmaster Tools) (90)
    • Wdrożenia niestandardowe (92)
  • KROK 3. Zbieraj dane! (104)
    • Dlaczego im więcej danych, tym mniej wniosków? (104)
    • Jak wybrać najważniejsze dane? (104)
    • Actionable data dla różnych witryn (106)
  • KROK 4. Raportuj! (106)
    • Profile i filtry (106)
    • Panele informacyjne - szybki dostęp do danych z raportów (114)
    • Raporty niestandardowe (117)
    • Edycja raportów (118)
    • Skróty (118)
    • Sposoby prezentacji danych w raporcie (119)
    • Zdarzenia inteligentne (128)
    • Eksport, udostępnianie i wysyłka raportów (130)
  • KROK 5. Analizuj! (133)
    • Kiedy przystąpić do analizy? (133)
    • Czy warto analizować wartości średnie? (134)
    • Analiza liczb vs analiza trendów (134)
    • Segmentacja (135)
    • Rola kontekstu (138)
  • KROK 6. Działaj! (140)
    • Czy Twoja strona realizuje cel? (140)
    • Pola optymalizacji (141)
    • Jak wprowadzać zmiany? (147)
    • Wyznaczanie kolejnych KPI (152)
4. Podsumowanie (153)
  • 10 przykazań analityka internetowego (153)
  • Co poza Google Analytics? (155)
  • Kultura analityczna w firmie (157)
    • Pokaż możliwości (157)
    • Pomóż innym osiągnąć sukces (158)
    • Zaskocz przełożonych (159)
A. Słownik analityka internetowego (161) B. Skąd czerpać wiedzę? (165)
  • Z internetu (165)
  • Z księgarni (169)

Kup w zestawie:

Google Analytics dla marketingowców plus Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
Cena zestawu: 59,85 zł 79.80 zł
Oszczędzasz: 19.95 zł
Do koszyka

Kup ebooki w zestawie:

Google Analytics dla marketingowców plus Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
Cena zestawu: 48,00 zł 79.80 zł
Oszczędzasz: 31.80 zł
Do koszyka

Najczęściej kupowane razem:

Google Analytics dla marketingowców plus Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych plus Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II
Cena zestawu: 126,47 zł 148,80 zł
Oszczędzasz: 22,33 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Google Analytics dla marketingowców

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Google Analytics dla marketingowców plus Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych plus Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
Cena zestawu: 101,73 zł 119,70 zł
Oszczędzasz: 17,97 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Google Analytics dla marketingowców
6
(7)
5
(8)
4
(3)
3
(3)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 21

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 6 

bardzo dobra, warta ceny
  Ocena : 6 

Warta przeczytania
  Ocena : 6 

Nie wyobrażam sobie tej książki nie polecić.
  Ocena : 6 

Pigułka i podręczny manual. Jeśli nie wiesz, czym jest GA, to z niej przystępnie się dowiesz. A jeśli od lat analizujesz jego tabelki i nagle potrzebujesz założyć nowe konto i nie pamiętasz wszystkich opcji, które powinieneś włączyć, to też możesz po nią sięgnąć i sprawdzić. Krótko, treściwie i przystępnie. :)
  Ocena : 6 

Autorka krok po kroku nie tylko zdradza jak wycisnąć z Google Analytics 110% mocy, ale także potrafi do tego skutecznie zachęcić pokazując jak z pozoru trudne funkcje ogarnia się kilkoma klikami, Książka z gatunku tych praktycznych (zero lania wody), napisana w przystępnym języku. Zdecydowanie polecam!
  Ocena : 6 

Bardzo dobra książka dla osób, które zaczynają prace z Google Analytics.W książce wszystko sprawnie opisane - od implementacji kodu, do analizowania danych. Polecam!
  Ocena : 6 

Bardzo dobra. Praktyczna.
  Ocena : 5 

Świetna książka pozwalająca ugruntować podstawową wiedzę z Google Analytics.
  Ocena : 5 

Wiele osób na moich szkoleniach mówi że zna Google Analytics, tym czasem wiedza ta w większości przypadków ogranicza się do umiejętności przejrzenia podstawowych statystyk. Ta książka pokazuje to czego wielu z nas nie wiem o GA. A do tego napisana językiem zrozumiałym chyba dla każdego. :)
  Ocena : 5 

Jestem pod wrażeniem. Wszystko jak trzeba opisane w pigułce i przypomnienie dla zaawansowanych użytkowników. Oczywiście są sztuczki, których Google nawet zabrania stosować:), ale najważniejsza wiedza do wyciśnięcia tu jest.
  Ocena : 5 

Książka dla początkujących w sam raz. Wyjaśnia podstawowe pojęcia oraz przedstawia ich występowanie na zrzutach ekranów z Google Analytics. Autorka nie zapomniała o zamieszczenie dobrych rad oraz kilku przykładów zastosowania. Wydaje mi się, że osoby zaznajomione z tematyką raczej nie znajdą zbyt wielu zaawansowanych informacji ale dla początkujących bardzo pomocna.
  Ocena : 5 

Same konkrety! Daje bardzo moce podstawy w tej dziedzinie. Dla początkujących niezastąpiona.
  Ocena : 5 

Super książka! Godna polecenia!
  Ocena : 5 

Pozycja obowiązkowa dla zaczajających z GA.
  Ocena : 5 

Każdy marketingowiec musi znać Analyticsa, a ta pozycja wydawnicza wyczerpuje temat w stopniu "podstawowym-wystarczającym". Narzędzia googlowe, gdy przyjrzeć się im z bliska, naprawdę nie są jakimiś tajemnymi procedurami dostępnymi tylko dla SEO-alchemików... przeczytaj, a sam zaczniesz gmerać w analyticsie, by stworzyć zaskakując raporty
  Ocena : 4 

Ok
  Ocena : 4 

Całkiem ciekawe, wyjaśnia sporo rzeczy.
  Ocena : 4 

Analytics teraz to standard. Książka ciekawa i przystępna. Wszystko jednak trzeba sprawdzić w praktyce. Słabo potraktowany temat mierzenia kontaktów telefonicznych, a to też jest możliwe np. przez coś takiego jak calltracker. Mnie to interesowało ze względu na spory udział rozmów, które generują działania marketingowe. A to jest często nieodkryty element mierzenia skuteczności reklam.
  Ocena : 3 

Moim zdaniem słaba. Napisana de facto przystępnym językiem, ale nie wyjaśnione krok po kroku co i jak, gdzie szukać etc. Napisana bardzo ogólnikowo.
  Ocena : 3 

Tylko dla osób początkujących i zaczynających przygodę z analityką.
  Ocena : 3 

Faktycznie napisana przystępnym językiem, ale w większości to marketingowe banały, w stylu "możesz zrobić", z dużą dawką pozytywnego entuzjazmu. Kupiłem ją dla naszych marketingowców, ale żaden nie potrafił przy jej pomocy w GA zdefiniować sobie Konwersji, Celów, zdarzeń, widoków, filtrów etc. Dowiedzieli się tylko że mogą, ale po tek lekturze nadal nie potrafią z tego korzystać.
płatności onepress.pl