E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci
- Autorzy:
- Piotr Krupa, Maciej Ossowski
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 4
- Stron:
- 136
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci
E-mail marketing? To działa!
Marketing oparty na wiadomościach e-mail uważany jest przez wielu rodzimych marketerów za narzędzie, które lata świetności ma już za sobą. Może dlatego, że w porównaniu z innymi narzędziami marketingu online faktycznie ma dosyć długą historię. Jednak czy to oznacza, że automatycznie przestał działać? Gdyby tak było, gdyby tylko kryterium innowacyjności narzędzia decydowało o jego skuteczności, co powiedzielibyście o reklamie telewizyjnej? Działa czy nie działa? A spoty radiowe? A plakaty reklamowe??? Może po prostu nie doceniamy e-mail marketingu, ponieważ nie potrafimy się nim skutecznie posługiwać?
Na polskim rynku wydawniczym wciąż niewiele jest pozycji książkowych, które w szeroki i rzetelny sposób opisują elementy czy strategie kampanii tego typu. Autorzy tej publikacji postanowili zatem zebrać, usystematyzować i uszczegółowić materiały, które tworzyli podczas kampanii na rzecz e-mail marketingu w Polsce. Chodziło o to, by książka stała się idealnym kompendium wiedzy zarówno dla osób, które dopiero zgłębiają tajniki tematu, jak i tych, które szukają pomysłów na zwiększenie poziomu zaawansowania prowadzonych już kampanii.
Maciej Ossowski - dyrektor działu edukacji w GetResponse. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów podyplomowych na kierunku marketing internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Redaktor naczelny EmailMarketing.pl oraz publicysta współpracujący z czołowymi serwisami marketingowymi i magazynami branżowymi. Aktywny działacz polskich i międzynarodowych organizacji branżowych: MAAWG, Email Experience Council, Email Sender and Provider Coalition czy IAB Polska. Wykładowca na Uniwersytecie Konwersji CENEO, prelegent (IAB Showcase, Email Camp, Kongres Marketing Online Masterclass). Pracuje m.in. dla Carrefour Polska, Pernod Ricard Polska, MyDeal.pl. Kontakt z autorem: maciej.ossowski@getresponse.com.
Piotr Krupa - koordynator ds. PR w GetResponse. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz posiadacz Certyfikatu London School of Public Relations. Jeden z autorów bloga EmailMarketing.pl, publicysta współpracujący z czołowymi serwisami i magazynami marketingowymi oraz e-commerce. Jest odpowiedzialny za komunikację marketingową GetResponse, w szczególności za kontakty z mediami, przygotowywanie badań i raportów oraz komunikację w obszarze mediów społecznościowych. Kontakt z autorem: piotr.krupa@getresponse.com.
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(37.51 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%)
Ebooka "E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci (5) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Maciej Ossowski; 2016-01-04Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Pytanie do marketerów i osób bezpośrednio marketingiem zainteresowanych: czy e-mail marketing przeszedł do lamusa? Jestem więcej niż pewna, że większość z Was odpowie twierdząco, mając z tyłu głowy media społecznościowe i blogosferę, które zdominowały reklamę w sieci.
Otóż, e-marketing może być świetnym narzędziem w walce o budowanie jak najlepszego wizerunku oraz zwiększenie wskaźników sprzedażowych, jeśli tylko umiejętnie skorzystamy z możliwości, jakie daje. Jak przekonują autorzy „E-mail marketingu” – Maciej Ossowski i Piotr Krupa ,związani z GetResponse, potężnym narzędziem do e-mail marketingu – okres świetności e-mail marketingu wciąż trwa, a efekty, jakie generuje to narzędzie, potrafią być imponujące.
Publikacja prowadzi nas przez kolejne etapy budowania kampanii e-mail marketingowych: przy pomocy autorów nauczymy się budować listę odbiorców, projektować skuteczny newsletter, planować kampanię i mierzyć jej rezultaty. To lektura, która odmieni punkt widzenia początkujących marketerów, przekonując ich o skuteczności e-mail marketingu, oraz tych bardziej zaawansowanych, szukających inspiracji, które pozwolą im maksymalnie wykorzystać możliwości tego narzędzia. -
Recenzja: Kobieta w biznesie.pl 2013-06-11Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Jednak w erze wszechobecnych kolorowych ulotek, bilbordów czy głośnych spotów trudno jest wypromować własną markę. Szeroki dostęp do Internetu dał wiele nowych możliwości promowania firm i produktów. Jak zrobić to na tyle skutecznie, aby przyciągnąć potencjalnych konsumentów?
Podpowiedzią może być książka, która ostatnimi czasy wpadła mi w ręce. „E-m@il marketing” autorstwa Piotra Krupy i Macieja Ossowskiego to lektura dla każdej osoby, chcącej z pełnym sukcesem rozpowszechnić informacje o swojej marce. Autorzy w dziesięciu wykładach skondensowali całą wiedzę niezbędną w tworzeniu marketingu internetowego. W dość przystępny sposób wytłumaczyli różnicę między skuteczną reklamą, a spamem (czyli niechcianymi wiadomościami zapychającymi naszą pocztę elektroniczną), opisali narzędzia służące do kreowania wizerunku firmy poprzez reklamę, a także wypomnieli najczęściej popełniane błędy przy prowadzeniu tego typu działań. Książka nie jest gruba, co niewątpliwie jest jej atutem, ze względu na to, że czyta się ją szybko, a przystępne słownictwo i ciągłe powtarzanie wcześniejszej treści, sprawi, że osoba, która na co dzień nie zajmuję się tego typu działalnością szybko pojmie podstawowe zasady prowadzenia marketingu za pomocą poczty elektronicznej.
Książkę jest godna polecenia zarówno doświadczonym w tej dziedzinie reklamy, jak i osobom dopiero zaczynającym swoją przygodę w cybernetycznej przestrzeni. -
Recenzja: granice.pl Sławomir KrempaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
W czasach postępującego kryzysu tradycyjnych mediów spora część budżetów reklamowych przenosi się do sieci. Jednym zaś z najbardziej popularnych, a zarazem z najmocniej nienawidzonych przez klientów narzędzi jest wciąż e-mail marketing. Czy niechęć, jaką klienci darzą tę formę reklamy, rzeczywiście jest jej nieodzowną cechą? Czy e-mail marketing rzeczywiście ma już za sobą lata świetności? Autorzy książki E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci" - Maciej Ossowski i Piotr Krupa z firmy GetResponse na powyższe pytania odpowiadają krótko: nie. Po czym w kolejnych krokach pokazują czytelnikom, jak sprawić, by mailing wysyłany przez ich firmę był bardziej skuteczny.
Obaj autorzy pracują w firmie, która dostarcza jedno z lepszych narzędzi do tworzenia i analityki skuteczności mailingu - wydawałoby się więc, że w swojej publikacji będą starali się "przemycić" jego reklamę czy kryptoreklamę. Na szczęście nic z tych rzeczy. Krupa i Ossowski postanowili za to pokazać kompetencje, które sprawiły, że ich narzędzie jest dopracowane. Dzielą się swą wiedzą z czytelnikami i choć momentami ich porady wydają się oczywiste, wystarczy spojrzeć na wiadomości, jakie często zalewają nasze skrzynki mailowe, by odkryć, jak wielu marketerów zapomina o sprawach najzupełniej podstawowych.
Układ książki jest prosty. Wstęp i dziesięć rozdziałów (tu nazywanych wykładami), dotyczących tego, jak skutecznie prowadzić kampanie e-mail marketingowe. Autorzy jasno tłumaczą, dlaczego warto wykorzystywać e-mail marketing. Opisują sposoby budowania listy odbiorców (to część bardzo ważna i zestaw porad, do których bardzo rzadko stosują się nawet wielkie korporacje, pokazujących, jak wielkie znaczenie ma transparentność zasad tworzenia bazy mailingowej i kontakt z przyszłym odbiorcą newslettera), zasady budowania mailingu, mierzenia jego efektywności i zwiększania skuteczności wysyłki wiadomości e-mail. Czytelnik dowie się z tej książki, jak dostosować swą strategię i stosowane narzędzia do celu kampanii, dlaczego segmentacja może zwiększyć skuteczność reklamy mailingowej, jak integrować kampanie e-mail marketingowe z mediami społecznościowymi. Autorzy pomagają również rozwiązać najczęściej spotykane problemy w kampaniach e-mail marketingowych i zwracają uwagę na pojęcie i zasady prowadzenia mobile e-mail marketingu.
Krupa i Ossowski piszą jasno i bardzo konkretnie. Nie wprowadzają nadmiaru teorii, ich rady można streścić w kilkudziesięciu krótkich punktach. Co za tym idzie - E-mail marketing... to książka pod względem objętości niewielka. Jej autorzy są jednak praktykami, którzy w e-mail marketingu pracują na co dzień. Swoje doświadczenia zawarli więc w książce, jakich na polskim rynku naprawdę nie ma zbyt wielu. Można do wniosków, do jakich doszli Ossowski i Krupa dojść samodzielnie, podczas codziennej pracy. Pytanie tylko: po co, skoro można po prostu przeczytać ich książkę. E-mail marketing... to swego rodzaju elementarz, a zarazem kompendium wiedzy o tej formie reklamy. Gdyby każdy z marketerów poznał zawarte w nim zasady, wówczas po pierwsze prowadzone przez nich kampanie byłyby bardziej skuteczne, a po drugie: odbiorcy, jeśli nawet nie pokochaliby maili reklamowych, to jednak z pewnością mniej by ich nie lubili. -
Recenzja: Z życia książek Przemek Opłocki, 2012-12-31Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Codziennie otwierając skrzynkę z pocztą elektroniczną można mieć pewność, że znajdzie się ich przynajmniej kilka. Jeżeli nie w głównym folderze, to na pewno w spamie. Nie chodzi o zwykłe e-maile, ale o promocyjne wiadomości wysyłane przez firmy chcące tą popularną drogą zdobyć klientów. Czy jest to jeszcze skuteczne?
Autorzy podręcznika „E-mail marketing” pokazują, że odpowiedź jest jak najbardziej „tak”. Dlaczego więc statystyczny użytkownik Internetu dystansuje się od tej formy promowania produktu lub usługi? Bo twórcy przekazu popełniają kardynale błędy. Jakie? O tym piszą Krupa i Ossowski w tytułowych, dziesięciu wykładach. Szczegółowo wprowadzają w tajniki przygotowania atrakcyjnego, i co więcej, skutecznego przekazu przesyłanego w e-mailu.
„10 wykładów” to pozycja obowiązkowa dla osób zajmujących się promocją i marketingiem. Napisana przejrzystym językiem i w łatwo strawnej formie. Co więcej, przez ludzi na co dzień wykorzystujących opisywane techniki w swojej pracy. Usystematyzowana wiedza z zakresu e-mail marketingu pozwoli wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i wyróżnić się z gąszczu spamu. -
Recenzja: marketingowiec.pl 2012-12-13Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ponad 130 stron na temat email marketingu, obszerna teoria i praktyka w formie mini-wykładów dla każdego – tak najkrócej można opisać książkę "E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci: napisaną przez ekspertów GetResponse i wydaną przez wydawnictwo Helion. Reklama Eksperci z GetResponse opublikowali w wydawnictwie Helion książkę poświęconą najpopularniejszym zagadnieniom z zakresu email marketingu – "E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci". Jest to kompendium wiedzy, które w dziesięciu mini-wykładach wprowadza czytelnika w świat marketingu opartego na wiadomościach email oraz pozwala zgłębić jego tajniki i zwiększyć poziom zaawansowania prowadzonych kampanii.
Książka dedykowana jest zarówno marketerom i przedsiębiorcom rozpoczynającym prowadzenie kampanii email marketingowych oraz tym, którzy chcą pogłębić zdobytą już wiedzę i doświadczenie lub szukają inspiracji do zwiększenia efektywności prowadzonych działań.
Z lektury książki można dowiedzieć się m.in. jak:
- budować listę odbiorców,
- poprawnie planować kreacje newslettera,
- planować strategię i dobierać narzędzia,
- mierzyć efektywność prowadzonych działań,
- dbać o wysoką dostarczalność wysyłanych mailingów,
- stosować segmentację odbiorców,
- integrować prowadzone kampanie z social media,
- planować działania email marketingowe na urządzenia mobilne.
Autorami książki są Maciej Ossowski i Piotr Krupa, którzy dzielą się w publikacji doświadczeniami oraz tym czego nauczyli się o email marketingu przez ostatnie lata.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3352-4, 9788324633524
- Data wydania książki drukowanej:
- 2012-12-03
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6722-2, 9788324667222
- Data wydania ebooka:
- 2012-12-05 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 6194
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.7MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Spis treści książki
Wstęp (5)
Wykład 1. Dlaczego e-mail marketing!? (7)
Wykład 2. Sposoby budowania listy odbiorców (15)
Wykład 3. Budowanie newslettera (41)
Wykład 4. Cel - strategia - narzędzia (61)
Wykład 5. Mierz efektywność wysyłanych wiadomości (77)
Wykład 6. Jak skutecznie dostarczać wiadomości e-mail (97)
Wykład 7. Segmentacja (109)
Wykład 8. Integruj kampanie e-mail marketingowe z mediami społecznościowymi (119)
Wykład 9. Mobile E-mail Marketing (125)
Wykład 10. Najczęściej spotykane problemy w kampaniach e-mail marketingowych (129)
Oceny i opinie klientów: E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci Piotr Krupa, Maciej Ossowski (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(4)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii