E-biznes. Projektowanie dochodow...

E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów

Autorzy: ,

E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów
Ocena:
   4.3/6  Opinie  (6)
Stron: 216
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka)
Wydawca: Helion

Zbuduj profesjonalny serwis e-biznesowy!

  • Jak zaprojektować komercyjny serwis?
  • Jak wykorzystywać statystyki witryny?
  • Jak pozycjonować stronę?

Prowadzisz sklep internetowy? A może dopiero chcesz założyć swój e-biznes? Niewątpliwie robisz to, aby uzyskać satysfakcjonujący Cię dochód. Intuicja podpowiada, że wielkość przychodów zależy od liczby gości, którzy odwiedzą Twój serwis. Ale czy tylko od tego? Czy to właśnie jest kluczowym parametrem? Może warto przemyśleć także inne kwestie związane z handlem w sieci? Zastanowić się, co decyduje o wysokiej pozycji strony w wynikach wyszukiwania, jak przebiega proces płatności online, jak tworzyć karty produktu. Masz więcej pytań? Spokojnie! Ta książka zaspokoi cały Twój głód e-bizensowej wiedzy!

Dzięki poradnikowi "E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów" poznasz zasady projektowania komercyjnych serwisów tak, aby generowane przez nie zyski były maksymalne. Przeprowadzisz analizy, które pozwolą Ci określić strategię i użyteczność witryny pod kątem e-biznesu, oraz nauczysz się wykorzystywać dostępne wskaźniki i statystyki w celu generowania większych przychodów. Nie będziesz miał więcej problemu z poprawnym z ekonomicznego punktu widzenia zaprojektowaniem strony startowej, strony głównej oraz wszystkich podstron. Nauczysz się budować formularze, prześledzisz proces internetowych płatności i poznasz zasady pozycjonowania strony w wyszukiwarkach. Zdobędziesz zatem wszystkie wiadomości, pozwalające optymalnie projektować dochodowe serwisy internetowe!

  • Analiza biznesowa - liczba odwiedzających kontra współczynnik konwersji
  • Przygotowanie strategii dla witryny WWW
  • Używanie statystyk serwisu WWW
  • Projektowanie stron startowych
  • Kwestie związane z budową strony głównej
  • Zastosowanie kategorii w sklepie internetowym
  • Przedstawianie szczegółowych informacji o produktach
  • Zasady tworzenia przejrzystych formularzy
  • Przebieg procesu płatności
  • Zalecenia odnośnie procesu płatności
  • Zasady perswazji i skutecznej sprzedaży
  • Wykorzystanie wyszukiwarek w celu zwiększenia dochodów

Wszystko to musisz wiedzieć, by zbudować dochodowy serwis WWW!

  • Przedmowa (7)
  • Wprowadzenie (9)

Ogólny obraz sytuacji

  • Rozdział 1. Nowatorskie koncepcje (15)
  • Rozdział 2. Analiza biznesowa (31)
  • Rozdział 3. Jak dbać o rentowność witryny? (39)

Zalecenia dotyczące projektowania

  • Rozdział 4. Strony docelowe (61)
  • Rozdział 5. Strony główne (89)
  • Rozdział 6. Strony kategorii (113)
  • Rozdział 7. Strony zawierające szczegółowy opis produktu (131)
  • Rozdział 8. Formularze (151)
  • Rozdział 9. Proces płacenia (169)

Zasoby

  • Rozdział 10. Sięgając głębiej (189)
  • Skorowidz (203)
6
(0)
5
(3)
4
(2)
3
(1)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 6

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 5 

Bardzo dobra książka. Co prawda zawiera dużo rzeczy oczywistych, ale jest napisana bardzo solidnie, zawiera sporo przykładów i na pewno każdy w niej znajdzie coś dla siebie, zarówno początkujący w e-biznesie jak i profesjonalista.
  Ocena : 5 

Zdecydowanie pozycja godna polecenia. Szczególnie dla przedsiębiorstw zajmujących się tworzeniem serwisów internetowych dla swoich klientów. Życzyłbym sobie i wszystkim aby współpracowali przy powstawaniu serwisu z takimi ludźmi jak Lance i Sandra - autorzy książki. Tą pozycję oceniam jak do tej pory najwyżej z serii Autorytety Informatyki.
  Ocena : 5 

Pierwsza część jak już ktoś wspomniał - taka sobie, natomiast druga część bardzo ładnie pokazuje jak powinny wyglądać przyjazne dla klientów serwisy internetowe. Moim zdanie bardzo dobra pozycja. Pomogła mi przerobić wzór sklepu, który mam zamiar wprowadzić.
  Ocena : 4 

Fajna książka, wywarła na mnie dobre wrażenie, do tej pory nie zwracałem uwagi na takie rzeczy, które są opisane w tej książce. Polecam szczególnie tym, którzy skupiają się głownie na designie i kodzie (jak ja do tej pory), warto przyjrzeć się stronom z innej perspektywy!
  Ocena : 4 

Dobra ksiazka, mimo ze pierwszy rozdzial tego nie zapowiadal. Pierwsze kilka zdac i juz pomyslalem sobie "kolejna, przetlumaczona z "angielskiego" pozycja, ktora ma sie nijak do polskiej rzeczywistosci". Jednak powoli ksiazka zaczela wciagac. Okazalo sie, ze opisuje ona, jak dobrze zaprojektowac strone (usability), aby, powtarzana jak mantra, stopa konwersji byla jak nawieksza, co przeklada sie na wieksza liczbe zakupow. Tak wiec posrednio traktuje o biznesie. Przyjemnie sie ja czyta, jednak sa w niej zawarte same podstawy. Sygnalizuje co nalezy ulepszyc, ale bez wiekszego zaglebiania sie. Tak wiec ocena 4, a nie 5. Polecam Wojciech Gąsiewski www.gasiewski.pl
  Ocena : 3 

To jedna z częściej pojawiających się książek na wish listach otagowanych w amazon.com terminem "usability" - stąd zakupiłem ją zaraz po ukazaniu się polskiego tłumaczenia. A tu... rozczarowanie. Pierwsze rozdziały to typowe wodolejstwo. Dalej zaś, w części z przykładami też nic odkrywczego. Szkoda.
płatności onepress.pl