E-biznes. Poradnik praktyka. Wyd...

E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II

Autor: 

Ocena:
   5.5/6  Opinie  (68)
Stron: 192
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Helion
Wydawca: Helion
Cena:
39,00 zł
Cena:
39,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
39,00 zł

Postaw na biznes w sieci!

  • Sugestywność przede wszystkim, czyli jak subtelnie uwieść, zdobyć i zatrzymać dobrego klienta
  • Taniec na linie, czyli jak nie popełnić głównych grzechów sprzedawcy internetowego
  • Spełnianie ukrytych marzeń, czyli idealna komunikacja z klientem

Sprzedaż internetowa, prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne, od dawna odgrywa znaczącą rolę w biznesie. Większość z nas korzysta z możliwości skontaktowania się poprzez sieć, by przedstawić swoją ofertę lub znaleźć coś dla siebie. Zanim jednak rozkręcisz lub rozwiniesz własny e-biznes, przeczytaj, jak to się robi. Po co powtarzać błędy poprzedników? Chyba nie chcesz zostać na lodzie? Poznaj rady doświadczonego eksperta i przedsiębiorcy, zawarte w drugim, uaktualnionym wydaniu bestsellerowej książki E-biznes. Poradnik praktyka.

W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedstawi zalety i wady telepracy, a potem opowie co nieco o e-marketingu oraz o prawnych aspektach działania w sieci. W zwięzły sposób scharakteryzuje także kardynalne e-błędy, e-mity, genialne e-pomysły i największe e-niewypały biznesowe. Przemyśl to i ruszaj do dzieła!

  • Tworzenie sugestywnych ofert
  • 10 sposobów na negatywa, czyli jak zajść klientowi za skórę
  • Komunikacja biznesowa z e-klientem
  • "Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi
  • Telepraca w biznesie
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej
  • E-marketing
  • Prawo a e-przedsiębiorczość
  • Pomysł na e-biznes

Wkrocz w świat wirtualnego biznesu i zrób tam prawdziwe pieniądze!



Dr Maciej Dutko - przedsiębiorca, szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu oraz funkcjonalności stron WWW. Redaktor, wykładowca akademicki, autor kilku książek poświęconych internetowi, w tym bestsellerów E-biznes. Poradnik praktyka (wyd. I), E-biznes po godzinach oraz Twoja pierwsza strona WWW. Właściciel Grupy Dutkon.pl (obejmującej m.in. blog ekspercki Akademia-Internetu.pl, sklep RepublikaWiedzy.pl, serwis Szokografia.pl). Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor rozprawy doktorskiej na temat funkcjonalności stron WWW, pomysłodawca projektu indywidualnego wsparcia dla e-sprzedawców alleWsparcie.pl, realizowanego wraz z Akademią Allegro.

O autorze (5)

Wstęp do wydania drugiego (7)

Wstęp do wydania pierwszego (9)

Tworzenie sugestywnych ofert (11)

  • Dobry tytuł - lokomotywa sukcesu (11)
  • Dobry lead, czyli nagłówek (19)
  • Copywriting: "Odpowiednie dać rzeczy - słowo" (21)
  • Zdjęcia i grafika - harmonia czy chaos? (35)
  • Czcionka a "czcionka" (39)
  • Przedstaw się klientowi (42)

10 sposobów na negatywa, czyli jak zajść klientowi za skórę (49)

  • Dlaczego powinieneś poznać swoje błędy? (49)
  • Ciekawostki na temat błędów (51)
  • 10 grzechów głównych - jądro ciemności (52)
  • Punkty newralgiczne, czyli o tym, jak unikać pól minowych (62)

Komunikacja biznesowa z e-klientem (71)

  • Obsługa klienta - sztuka czy sztuczki? (71)
  • Trudny klient, asertywność i sztuka aikido (78)

"Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi (85)

  • "Mystery shopping" - o co w tym chodzi? (85)
  • Popraw jakość - zwiększ zyski (87)
  • Jak to się robi, czyli przebieg badania (89)
  • Kim jest tajemniczy klient? (94)
  • Jak to zastosować w e-biznesie (96)
  • Dodatek: Mystery shopping w Polsce (101)

Telepraca w biznesie (103)

  • Pozornie proste pytanie: pracować czy telepracować? (103)
  • Jak to się zaczęło? (104)
  • Czynniki sprzyjające (105)
  • Typy telepracy (107)
  • Telepracownik - kto to taki? (108)
  • Uwarunkowania i bariery (110)
  • Wdrażanie telepracy krok po kroku (121)

Budowanie przewagi konkurencyjnej (125)

  • Konkurencyjny - znaczy lepszy (126)
  • 21 sposobów na zdystansowanie rywali w e-biznesie (126)
  • Chroń swoją konkurencyjność (144)

E-marketing (147)

  • Tajemne skróty: "4P", "7P", "4C" (147)
  • Optymalizacja i pozycjonowanie, czyli słów kilka o SEO (148)
  • Promocja w sieci - garść zasad (149)
  • Plan marketingowy i analiza SWOT (152)
  • Modne słowo - "feedback" (154)

Prawo a e-przedsiębiorczość (157)

  • Przymus wyjątkowości (157)
  • Domeny internetowe - walka o nazwę (159)
  • Prawo autorskie, czyli co wolno kopiować (160)
  • Kopiuj i używaj za darmo i legalnie! (163)
  • Granice prawne marketingu (164)

Pomysł na e-biznes (171)

  • 10 największych mitów (171)
  • E-niewypały (178)
  • Najczęstsze błędy i ostatnie słowa (182)

Najczęściej kupowane razem ebooki:

E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II plus E-biznes. Poradnik praktyka plus Google Analytics. Integracja i analiza danych
Cena zestawu: 103,51 zł 121,78 zł
Oszczędzasz: 18,27 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
6
(47)
5
(11)
4
(7)
3
(2)
2
(1)
1
(0)

Liczba ocen: 68

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    genialnie proste zasady, które działają!
      Ocena : 6 

    Dobrze ujęty temat. Jasno, przejrzyście choć przydałoby się też więcej przepisów prawa dotyczących sprzedaży w internecie.
      Ocena : 6 

    Dla mnie ta książka to bomba bo w prosty sposób porządkuje wiedzę, wyjaśnię sprawy o, których nie uczyli mnie na studiach z ekonomii a, które po prostu trzeba znać by skutecznie funkcjonować w ebiznesie. Czytałem już kilka książek na ten temat - z każdej dowiedziałem się czegoś ciekawego, nie powiem, ale dla mnie DUTKO TO GURU E-BIZNESU!
      Ocena : 6 

    A ja w skali od 1 do 6 daję 6+ :) Dawno nie czytałam tak przejrzystej, przystępnej i dużo wnoszącej książki nt. biznesu. Gratuluję!
      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

    Zbiór najpraktyczniejszych informacji na temat biznesu jakie kiedykolwiek widziałam! dziękuję za tę publikację
      Ocena : 6 

    Książka jest świetna - napisana prostym językiem! Każdy ja na pewno zrozumie. Czyta się ją z chęcią - napisana bardzo przejrzyście. POLECAM KUPIĆ I PRZECZYTAĆ:)
      Ocena : 6 

    Bardzo mi się książka spodobała - kwintesencja e-biznesu! Bardzo polecam!
      Ocena : 6 

    Moim zdaniem najlepsza jak dotychczas książka Helionu! Bardzo podoba mi się podejście w stylu "informatyka dla nieinformatyków" - takich tytułów cały czas brakuje. Brawo!!
      Ocena : 6 

    A ja powiem tak: książkę przeczytałem w marcu. Od razu wprowadziłem do swojego sklepu kilka prostych i praktycznych rad jakie tu znalazłem. I co? I mamy czerwiec, a mi przybyło 22% klientów w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej a obroty wzrosły o około 15 %. I to w 3 miesiące! I to dzięki kilku prostym radom! Dziękuję panie Macieju i czekam na kolejne książki z niecierpliwością!!
      Ocena : 6 

    Ciekawa, choć wiele rzeczy już wiedziałem bo siedzę w ebiznesie od lat.Ale gdy takie książki powstawały jak zaczynałem,było by łatwiej
      Ocena : 6 

    Jestem zły, bo książkę kupiłem w maju, ale dopiero teraz miałem czas by ją przeczytać. W czerwcu zakładałem e-sklep, no i oczywiście zdążyłem popełnić kilka banalnych błędów, o których pisze Dutko! Grrrrr! Gdybym wcześniej wziął się za lekturę, zaoszczędziłbym co najmniej 2000 złotych:(( Ale i tak się cieszę - zapłaciłem za książkę 37 złoty, a już pozwoliła mi uniknąć kolejnego błędu, który byłby co najmniej 10-15 razy bardziej kosztowny. Generalnie bardzo, bardzo praktyczny i przydatny tekst, polecam wszystkim którzy chcą uprawiać efektywny i bezpieczny od błędów e-biznes. Marek
      Ocena : 6 

    Czytałem kilka książek helionu o E-biznesie i ta jest stanowczo najlepsza. Bardzo cenne wskazówki, niby proste rzeczy, ale czasami to co najprostsze trudno sobie uświadomić.
      Ocena : 6 

    bardzo dobra pozycja, dawno nie spotkałem się z tak praktycznymi i skutecznymi radami bo inne książki sprzedają raczej teorię, a ta pozycja to 102% praktyki, bomba i to działająca!! polecam, m.
      Ocena : 6 

    Bardzo dużo cennych, pożytecznych praktycznych rad, Mariusz
      Ocena : 6 

    Bardzo dobra i wartościowa pozycja. Jako sprzedawca mający ponad 32 tyś. transakcji na Allegro myślałem że niewiele już mogę się nauczyć, a tymczasem okazało się że ciągle są strategie o których wcześniej nie myślałem, a które po prostu zwiększają sprzedaż. Po prostu nie warto ich nie znać.
      Ocena : 6 

    Bardzo pozytywnie polecam - dużo wartościowej i praktycznej wiedzy oraz konkretnych wskazówek.
      Ocena : 6 

    Czytam wszystko co Helion wydaje o ebiznesie. Ta, jak i druga pozycja tego autora ('Ebiznes po godzinach') to dwie pozycje, którym ex-aequo daję absolutnie pierwsze miejsce wśród publikacji o tej tematyce, gdyż są idealnie zbalansowane: ani nie są zbyt prostackie i płytkie, jak niektóre książeczki, ani też nie są przeładowane terminami technicznymi czy ekonomicznymi, które nie mają dużego zastosowania w większości małych i średnich firm. Odwrotnie - te książki są ewidentnie adresowane dla średniozaawansowanych sprzedawców, liczących na obroty od kilku do kilkuset tysięcy miesięcznie. Ci, którzy na razie chcą się bawić w ebiznes i wystarczy im dodatkowy dochód 300-1000 zł, też powinni po nie sięgać, ale jak ktoś ma sklep na miarę Empiku czy Merlina, to może sobie spokojnie odpuścić. Dlatego polecam jako idealną lekturę dla właścicieli małych i średnich sklepów i Alelgrowiczów.
      Ocena : 6 

    Z Autorem miałem wielką przyjemność poznać się osobiście podczas jednego ze szkoleń - powiedziałbym że dr Dutko to taki dr House polskiego e-biznesu - znajduje patologiczne czynniki, które psują naszą sprzedaż i je leczy. Tak było ze mną: najpierw ta książka, później szkolenie (bardzo owocne), a w końcu zamówiłem audyt i poprawę mojego sklepu. Nie było to tanie (ponad 2 tys netto...) i długo się wahałem, ale po miesiącu od wprowadzenia poprawek dr Dutko, obliczyłem że sprzedaż wzrosła mi o 127% (czyli konkretnie i dokładnie o 8750 zł większe obroty!!. Dodam, że później wprowadziłem też rady z tej książki (no, może nie wszystkie), i znowu sprzedaż wzrosła. No więc mogę powiedzieć, że te informacje po prostu działają w praktyce i warto je wdrożyć w swoim sklepie czy na koncie allegro.
      Ocena : 6 

    Dobra pozycja dla początkujących w danym temacie.
      Ocena : 6 

    Bardzo rzeczowo i po ludzku, co chwila aż chce sie przerywać lekturę by od razu wprowadzać zmiany. Aż dziwi, jak wiele ważnych spraw dotychczas nie dostrzegałem!
      Ocena : 6 

    No rewelacja! fajny język, przystępny ale i profesjonalne.
      Ocena : 6 

    pożyteczna lektura
      Ocena : 6 

    Oceniam pozytywnie.
      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

    Fajna sprawa!
      Ocena : 6 

    Bardzo dobra książka, super się ją czyta i wprowadza w życie :)
      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

    Bardzo ,bardzo dobra!
      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

    Praktyczny poradnik, cenne rady które mogą się przydać każdemu kto z e-biznesem.
      Ocena : 6 

    polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

    Książka bardzo mi się podobała. Przeczytałem jednym tchem.
      Ocena : 6 

    Rozczarowały mnie trochę informacje w rozdziale o telepracy, bo Autor - oprócz omawiania zalet tej formy zatrudnienia - pokazał też jej minusy: kwestie psychologiczne, problemy społeczne itp. Co nie umniejsza randze publikacji - wręcz przeciwnie: od dawna podczytuję publikacje o telepracy, i wszyscy pieją z zachwytu jakaż ona nie jest wspaniała. Tę książkę kupiłem właśnie dla tego jednego rozdziału; i jako pierwsza pokazała ona bardzo obiektywnie plusy i minusy - a tych ostatnich jest, jak się okazuje, całkiem wiele. Książkę polecam ze względu na profesjonalny a jednocześnie przystępny styl.
      Ocena : 6 

    Mistrzem nie jest ten, kto posiada wiedzę, ale ten, który tę wiedzę potrafi przekazać. Dla mnie dr Maciej Dutko jest arcymistrzem. Napisał książkę, która nie tylko jest niezbędnikiem każdego e-sprzedawcy, ale przede wszystkim jest motywatorem własnej kreatywności i innowacyjnego stylu tworzenia. Maćku, dla mnie jesteś i będziesz guru e-biznesu.
      Ocena : 6 

    Po przeczytaniu tej książki według mojej oceny informacje zawarte w niej są przydatne zarówno dla początkującego jak i zawodowego e-biznesmena. Dlaczego dla zawodowego? Często kupuję produkty przez Internet, sposób obsługi, niechęć informowania o prawach kupującego, sytuacje gdzie liczy się tylko należność za produkt a po wysłaniu produktu przez sprzedawcę klient nie jest już ważny, zapomina się o nim; to częste grzechy e-sprzedawców, które powodują, że nigdy nie wrócę do takiego sklepu, baaa zrobię im jeszcze negatywną reklamę wśród znajomych. Polecam tą książkę bo opisuje polskie realia.
      Ocena : 6 

    Tę książkę przeczytałem jako pierwszą P. Dutko. Gdzieś czytałem, że mówią o nim jako o "Stewenie Kingu polskiego e-biznesu". Coś w tym jest, bo czyta się z napięciem i emocjami - książki o internecie, ale kto by pomyślał, że mogą być tak pasjonujące! Polecam, Marek S.
      Ocena : 6 

    Bardzo fajna książka, napisana zwięźle i na temat. Polecam każdemu kto zamierza rozkręcić swój pierwszy e-biznes ;)
      Ocena : 6 

    Bardzo fajna książka. Napisana zwięźle, na temat i w przestępnym języku. Polecam
      Ocena : 6 

    Fajnie napisana kniżka.
      Ocena : 6 

    Właśnie miałam zajęcia z dr Dudko - a dziś czytałam jego książkę, totalna niespodzianka:) fantastyczny człowiek, fantastyczne zajęcia, fantastyczny styl pisania - polecam mocnooo!
      Ocena : 6 

    Czytam i już wdrażam tę wiedzę we własnej firmie. Zapowiada się obiecująco, ale już widzę jako praktyk, że te rady mogą być żyłą złota.
      Ocena : 6 

    Przystępnie i profesjonalnie.
      Ocena : 6 

    naprawdę dobrze napisna rzecz - profesjonalnie i dobrze się czyta.Zwłaszcza zaciekawił mnie rozdział o tworzeniu atrakcyjnych opisów ofert, copywriting - dużo praktycznych informacji i rad, które można zastosować w zasadzie od "zaraz".Mniej ciekawy jest rozdział o prawach autorskich,ale też mało mnie ta tematyka interesjue. I szkoda bardzo że książka nie ma kolorowych ilustracji tylko czarno-białe - z kolorowymi byłaby pewnie droższa, ale chętnie bym dopłaciła więcej za kolor.Ogólnie jednak ocena bardzo pozytywna i polecam szczerze i tym, którzy w e-biznesie zaczynają dopiero i tym, którzy już dużo wiedzą, ale chcą sprzedawać jeszcze efektywniej.
      Ocena : 6 

    A mi szczególnie podoba się rozdział o największych "hitach" i "mitach" e-biznesu, taki niby mało praktyczny ale daje do myślenia:)))Podobne poglądy pamiętam że mieli też założyciele Spryciarzy.pl i Gastronautów, których dyskusję słuchałem na szkoleniach Allegro w Poznaniu jakieś 2 lata temu,więc wszystko prawda:)
      Ocena : 5 

    Książka godna polecenia, dużo cennych praktycznych rad.
      Ocena : 5 

    Warta przeczytania, jeżeli myślisz o połączeniu pracy na etacie i prowadzenia sklepu internetowego.
      Ocena : 5 

    Polecam każdemu początkującemu e-sprzedawcy. Dużo Ciekawych pomysłów i sugestii pomagających zacząć w biznesie. Dobre pomysły na zarabianie w domu.
      Ocena : 5 

    Bardzo dobra książka i świetnie napisana - jeśli ktoś interesuje się biznesem internetowym , sklepami itd to jest to lektura obowiązkowa.
      Ocena : 5 

    Chcę niedługo założyć własną firmę i muszę przyznać, ze ta książka dała mi sporo informacji, które wydaje mi się że bardzo mi w tym pomogą. Zacząłem dostrzegać błędy u innych i wiem teraz jak ich nie popełniać. Polecam każdemu przyszłemu i obecnemu biznesmenowi i biznesłomenowi :)
      Ocena : 5 

    Dużo ciekawych wskazówek. Polecam szczególnie początkującym sprzedawcom/e-biznesmenom, ale i ci z pewnym doświadczeniem mogą znaleźć coś ciekawego.
      Ocena : 5 

      Ocena : 5 

    Przydatna, dużo praktycznych wskazówek. Niniejsza książka powinna być kupowana w komplecie z tytułem "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" - wtedy po przeczytaniu otrzymasz solidną dawkę wiedzy i możesz spokojnie szukać pracy jako Project manager, albo specjalista ds. projektów internetowych - poradzisz sobie ! lepsze niż kursy.
      Ocena : 5 

    Rewelacyjna książka o e-biznesie, traktująca temat praktycznie do bólu. Ja zaczynam przygodę z e-biznesem i znalazłem w niej dużo pomocnych rad jak unikać podstawowych błędów, co z pewnością się przyda. Przykłady wykorzystanie w książce też pochodzą z naszego podwórka, co jeszcze bardziej pomaga w tworzeniu silnego e-biznesu w Polsce. Dla mnie ważny był też rozdział 8. bo nigdzie nie mogłem się odczytać co jest legalne a co nie. Autor zwięźle przedstawił najważniejsze zagadnienia i zakreślił granice prawne marketingu. Mając do dyspozycji taką książkę w swoim arsenale mogę budować przewagę konkurencyjną. Ta książka to moja tajna broń
      Ocena : 5 

    Książka bardzo dobra, można z niej wyciągnąć wiele ciekawych i wartościowych informacji, polecam ;)
      Ocena : 5 

    Świetna lektura dla każdego, kto chce zająć się e-biznesem. Dużo praktycznej wiedzy. Polecam
      Ocena : 4 

    Książka ciekawa, chociaż sporo opisów to prawdy oczywiste. Autor porządkuje je i dzięki temu warto mieć w swojej kolekcji szczególnie jeżeli planuje się lub już prowadzi się e-biznes.
      Ocena : 4 

    Dostałem link do książki i bez większego zastanowienia się kupiłem ją. Nie żałuję. Dobra pozycja! Garść dobrych porad. Rozdział o telepracy wydawał mi się wciśnięty na siłę, pominąłem ;) Jeżeli prowadzisz sprzedaż w sklepie, na aukcjach - pozycja obowiązkowa!
      Ocena : 4 

    Dostałem link do książki i bez większego zastanowienia się kupiłem ją. Nie żałuję. Dobra pozycja! Garść dobrych porad. Rozdział o telepracy wydawał mi się wciśnięty na siłę, pominąłem ;) Jeżeli prowadzisz sprzedaż w sklepie, na aukcjach - pozycja obowiązkowa!
      Ocena : 4 

    Krótko i na temat. Spodziewałem się więcej za ta cenę.
      Ocena : 4 

      Ocena : 4 

    Książkę czyta się dobrze, dla osób zainteresowanych tematami związanymi z e-biznesem jak najbardziej polecam. Sporo ciekawych porad, które mogą pomóc w zwiększeniu sprzedaży online. Autor zwraca też uwagę na błędy, które popełniają nawet doświadczeni e-biznesmeni, a których łatwo się ustrzec i dzięki temu osiągać lepsze wyniki w e-handlu.
      Ocena : 4 

    Zawarte w niej niektóre informacje znajdują się w już we wcześniejszych wydaniach autora. Oczywiście nie brakuje nowych , zaktualizowanych wiadomości. Dla osób początkujących zakładających e-sklep książka jest źródłem cennych porad jak uniknąć wiele błędów. Po przeczytaniu książki mam dobre zdanie na temat wiedzy w niej zawartej, wiec śmiało mogę sam polecić.
      Ocena : 3 

    Dla początkujących dobry wstęp do e-biznesu (choć głównie e-handlu). Ogólnie książka bardzo rozmyta na różne tematy wszystkiego troszeczkę. Polecam osobom zaczynającym handel elektroniczny lub tym które chcą w internecie zacząć z biznesem w ogóle. Nie polecam natomiast ludziom ze stażem większym niż 2 lata w dowolnym e-biznesie, w zasadzie nie ma w niej nic przełomowego czego nie napisano w setkach innych miejsc.
      Ocena : 3 

    Pozycja dla początkujących w temacie. Porusza kilka ciekawych rzeczy i sporo niepotrzebnych. Przejrzyj Spis treści i dobrze się zastanów czy warto. pozdrawiam
      Ocena : 2 

    Dużo praktycznych porad, ale widać, że autor nie zajmuje się e-biznesem zawodowo tylko naukowo jako pracownik akademicki. Powiela porady, które w większości w prawdziwej rzeczywistości e-biznes nie zdadzą egzaminu. Książka dla początkujących, którzy jeszcze nie sprawdzili, że to co pisze Pani Dutko to nie e-biznes tylko teoretyczny przedsionek do e-biznesu.
    płatności onepress.pl