E-biznes. Poradnik praktyka
- Autor:
- Maciej Dutko
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 69
- Stron:
- 184
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
Maciej Dutko
Opis książki: E-biznes. Poradnik praktyka
Biznes usieciowiony
- Tworzenie sugestywnych ofert
- Budowanie przewagi konkurencyjnej
- Sposoby na zdystansowanie rywali w e-biznesie
Wirtualny biznes — prawdziwe pieniądze
Masz dość pracy na etacie? Nie czerpiesz z niej satysfakcji, a i finansowo pozostawia ona wiele do życzenia? Twoje ambicje sięgają dalej? Jeśli zaczynasz rozważać kwestię pracy na własny rachunek, a przy tym nie chcesz, by początkowe inwestycje uderzyły Cię po kieszeni, e-biznes jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Tu w dość komfortowych warunkach możesz rozwijać działalność i osiągać zyski przy niskich kosztach.
Internet jest środowiskiem, w którym prym wiodą właśnie małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e-usług, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak zrealizować najśmielsze nawet plany.
POZNAJ:- warunki i zasady funkcjonowania w środowisku wirtualnym,
- najbardziej efektywne strategie biznesu internetowego,
- prawidła komunikacji biznesowej z e-klientem,
- uroki i korzyści z pracy zdalnej i outsourcingu,
- zasady unikania najczęstszych pułapek, czyhających na e-przedsiębiorców.
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(37.51 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują ...
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz ...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%)
O autorze książki
Maciej DutkoMaciej Dutko - przedsiębiorca, inwestor, trener biznesu, wcześniej także Certyfikowany Wykładowca Allegro. Wykładowca w uczelniach ekonomicznych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA), w tym w tzw. „Edukacyjnym WIG 20”, czyli w najlepszych szkołach biznesowych w Polsce (m.in.: Uczelnia Łazarskiego, Akademia Frycza Modrzewskiego, Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wyższa Szkoła Handlowa, Wyższe Szkoły Bankowe w całym kraju), honorowy wykładowca i członek Rady Naukowej Uczelni ASBIRO. Dziennikarz i redaktor (TVP 2002 – 2006), felietonista Onet.pl (do 2015) oraz magazynów „Mensis.pl” i — gościnnie — „Online Marketing”. Propagator etyki w marketingu i w mediach. Prelegent podczas konferencji biznesowych w Polsce i na świecie (m.in.: Tajlandia, Wielka Brytania, Szwecja, Norwegia, Australia, Niemcy). Twórca autorskich szkoleń „E-biznes do Kwadratu” (www.ebiznes2.pl), „Zen obsługi e-klienta” (www.zenklienta.pl) i „Targuj się!” (www.zennegocjacji.pl). Właściciel firm: Evolu.pl (blog i szkolenia biznesowo-rozwojowe, wcześniej pod marką Akademia-Internetu.pl), Korekto.pl (prawdopodobnie największa w Polsce firma edytorska) i Audite.pl (wykonał audyty i pomógł poprawić skuteczność e-ofert ponad 1400 firmom, zwiększając ich sprzedaż o kilkaset milionów złotych). Ze względu na zamiłowanie do tropienia i eliminowania błędów w ofertach, które psują sprzedaż firmom, nazywany bywa „doktorem House’em polskiego internetu”. Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej. Laureat nagrody von Misesa za promowanie idei wolnego rynku. Autor kilkunastu książek (w tym Targuj się!, Efekt tygrysa, Nieruchomościowe seppuku, E-biznes. Poradnik praktyka, Copywriting internetowy, Informacja w internecie), pomysłodawca i koordynator Biblii e-biznesu. Jego książki sprzedały się w ok. 60 000 egzemplarzy, a w wykładach i szkoleniach uczestniczyło ponad 20 000 osób. Więcej: Dutko.pl, www.facebook.com/dutkon, https://pl.wikipedia.org/wiki/Maciej_Dutko.
Maciej Dutko - pozostałe książki
-
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(103.09 zł najniższa cena z 30 dni)101.40 zł
169.00 zł(-40%) -
Jesteś e-sprzedawcą? To szkolenie jest dla Ciebie. Sprzedajesz na Allegro albo w e-sklepie? Szczególnie zapraszam. Ale znajdziesz tu rady i techniki uniwersalne, do wykorzystania niemal w każdym innym kanale e-sprzedażowym. Działasz w nietypowej branży? Najbardziej nietypowi sprzedawcy popełnia...
-
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy ...(30.80 zł najniższa cena z 30 dni)
29.90 zł
44.00 zł(-32%) -
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie ...
Biblia e-biznesu Biblia e-biznesu
Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko
(49.50 zł najniższa cena z 30 dni)34.90 zł
99.00 zł(-65%) -
W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedst...(19.50 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
39.00 zł(-62%) -
Zwolnić się z pracy i założyć własną firmę: łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jezioro problemów, morze formalności, ocean niepewności. Na szczęście pod ręką masz koło ratunkowe - biznes w sieci! Bez poświęcania całego wolnego czasu i bez ryzyka. Na własny rachunek (bankowy). Jeśli dobrze to roze...
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie
(19.50 zł najniższa cena z 30 dni)9.90 zł
39.00 zł(-75%) -
Niezwykła książka o zwykłych negocjacjach! Negocjujesz przez całe życie: w piaskownicy, w szkole, w pracy, w domu, na zakupach, w biznesie... Czasami jednak targom towarzyszą zgrzyty, pretensje lub nawet krzywda jednej ze stron. Niepotrzebnie. Dzięki tej książce nauczysz się negocjować...
-
Czy wiesz, że 97% ofert wynajmu i sprzedaży nieruchomości zawiera 15 błędów, odstraszających klientów w ciągu pierwszej minuty? Nie zabijaj ofert znoszących złote jajka! Unikaj 15 najczęstszych błędów i twórz ekstremalnie skuteczne oferty! &nb...
-
An extraordinary book on ordinary negotiations! You have been negotiating your entire life: in kindergarten, at school, at work, at home, while shopping, in business… Sometimes however bargaining is accompanied by disputes, claims or even harm to one of the parties involved. Unnecessar...
Go and bargain! Zen of negotiations (Targuj się! Zen negocjacji) Go and bargain! Zen of negotiations (Targuj się! Zen negocjacji)
Ebooka "E-biznes. Poradnik praktyka" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "E-biznes. Poradnik praktyka" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "E-biznes. Poradnik praktyka" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: E-biznes. Poradnik praktyka (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Gazeta MSPRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Masz dość pracy na etacie? Nie czerpiesz z niej satysfakcji, a i finansowo pozostawia ona wiele do życzenia? Twoje ambicje sięgają dalej? Jeśli zaczynasz rozważać kwestię pracy na własny rachunek, a przy tym nie chcesz, by początkowe inwestycje uderzyły Cię po kieszeni, e-biznes jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Tu w dość komfortowych warunkach możesz rozwijać działalność i osiągać zyski przy niskich kosztach. Internet jest bowiem środowiskiem, w którym prym wiodą właśnie małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e-ustug, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak realizować najśmielsze nawet plany. Poznaj: - warunki i zasady funkcjonowania w środowisku wirtualnym; - najbardziej efektywne strategie biznesu internetowego; prawidła komunikacji biznesowej z e-klientem; - uroki i korzyści z pracy zdalnej i outsourcingu; - zasady unikania najczęstszych pułapek czyhających na e-przedsiębiorców.
-
Recenzja: polishwords.com.pl 2010-10-04Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Recenzja książki Macieja Dutki “E-biznes -poradnik praktyka”. Książka Macieja Dutko e-biznes poradnik praktyka jest godna polecenia osobom, które sprzedają produkty przez internet. Na początku autor przedstawia zasady tworzenia sugestywnych ofert i ostrzega przed błędami, które najczęściej przytrafiają się e-sprzedawcom. Następnie opisuje komunikację biznesową z klientem czyli jak rozwiązywać sporne sytuacje itp. Kolejny dział dotyczy mierzenia skuteczności i jakości sprzedaży jeżeli zatrudniamy do sprzedawców dodatkowe osoby, następnie jest rozdział o telepracy, chociaż nie ma on związku z głównym tematem może zainteresować ludzi szukających współpracowników. Kolejny rozdział wraca do podstaw, tym razem budowania przewagi konkurencyjnej i jet równie ważny co kolejny pt. e-marketing. Są to tylko zarysy tematyki, która jest bardzo rozbudowana, ale daje kierunek na co trzeba zwracać uwagę. Na koniec standardowy chyba rozdział o prawie w e-przedsiębiorczości, prawach autorski itd. bardzo dobry, uświadamiający rozdział. Na koniec mamy jeszcze w ramach już rozrywki 10 największych mitów, niewypały biznesowe i najczęstsze błędy. Autor, Maciej Dutko, szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu przygotował bardzo przydatną książkę. Książka nie jest pisana sztampowym językiem, ale w sposób przystępny a jednocześnie przesiąknięty wiedzą. Książka dostosowana jest do warunków jakie panują na polskim rynku, ale jest ukierunkowana na światowe standardy. Polecam.
Tematy poruszane w książce:
* dobry tytuł
* wartość wyszukiwawcza tytułu
* dobry lead
* copywriting
* przekaz według zasad AIDA
* zaufanie do sprzedawcy
* czas transakcji dla klienta / czas transakcji dla sprzedającego
* uczciwość oferty
* strategia aikido
* asertywność sprzedawcy
* mystery shopping
* mystery e-shopping
* motywacja telepracownika
* targetowanie oferty
* szukanie niszy
* społeczna odpowiedzialność biznesu
* marketing mix 4C, 7P
* rodzaje reklam
* plan marketingowy
* analiza SWOT
* feedback -
Recenzja: Computer Arts 2010-06-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Internet jest środowiskiem, w którym prym wiodą małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e-usług, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak zrealizować najśmielsze nawet plany.
-
Recenzja: Gazeta Krakowska 2010-04-23Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ciekawy przewodnik po odmianach przedsiębiorczości internetowej. Przybliża też początkujący w naszym kraju sektor e-usług. Dzięki niemu można lepiej poznać warunki i zasady funkcjonowania w środowisku wirtualnym. Autor podpowiada efektywne strategie biznesu, prezentuje zasady komunikacji biznesowej z e-klientem.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2485-0, 9788324624850
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-02-19
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-4513-8, 9788324645138
- Data wydania ebooka:
- 2012-01-27 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 5382
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 14.4MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Start-up
Spis treści książki
- Dobry tytuł - lokomotywa sukcesu (9)
- Dobry lead, czyli nagłówek (17)
- Copywriting: Odpowiednie dać rzeczy - słowo (19)
- Zdjęcia i grafika - harmonia czy chaos? (32)
- Czcionka a czcionka (36)
- Przedstaw się klientowi (39)
- Dlaczego powinieneś poznać swoje błędy? (46)
- Ciekawostki na temat błędów (47)
- 10 grzechów głównych - jądro ciemności (48)
- Punkty newralgiczne, czyli o tym, jak unikać pól minowych (59)
- Obsługa klienta - sztuka czy sztuczki? (67)
- Trudny klient, asertywność i sztuka aikido (74)
- Mystery shopping - o co w tym chodzi? (81)
- Popraw jakość - zwiększ zyski (84)
- Jak to się robi, czyli przebieg badania (85)
- Kim jest tajemniczy klient? (90)
- Jak to zastosować w e-biznesie? (92)
- Dodatek: Mystery shopping w Polsce (95)
- Pozornie proste pytanie: pracować czy telepracować? (97)
- Jak to się zaczęło? (98)
- Czynniki sprzyjające (99)
- Typy telepracy (101)
- Telepracownik - kto to taki? (102)
- Uwarunkowania i bariery (104)
- Wdrażanie telepracy krok po kroku (114)
- Konkurencyjny - znaczy lepszy (118)
- 21 sposobów na zdystansowanie rywali w e-biznesie (118)
- Chroń swoją konkurencyjność (135)
- Tajemne skróty: "4P", "7P", "4C" (137)
- Optymalizacja i pozycjonowanie, czyli słów kilka o SEO (138)
- Promocja w Sieci - garść zasad (139)
- Plan marketingowy i analiza SWOT (143)
- Modne słowo - feedback (145)
- Przymus wyjątkowości (147)
- Domeny internetowe - walka o nazwę (149)
- Prawo autorskie, czyli co wolno kopiować? (150)
- Kopiuj i używaj za darmo i legalnie! (153)
- Granice prawne marketingu (154)
- 10 największych mitów (161)
- E-niewypały (168)
- Najczęstsze błędy i ostatnie słowa (171)
O autorze (5)
Wstęp (7)
Rozdział 1. Tworzenie sugestywnych ofert (9)
Rozdział 2. 10 grzechów głównych e-sprzedawcy (45)
Rozdział 3. Komunikacja biznesowa z e-klientem (67)
Rozdział 4. "Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi (81)
Rozdział 5. Telepraca w biznesie (97)
Rozdział 6. Budowanie przewagi konkurencyjnej (117)
Rozdział 7. E-marketing (137)
Rozdział 8. Prawo a e-przedsiębiorczość (147)
Rozdział 9. Pomysł na e-biznes (161)
Wybrane źródła (175)
Skorowidz (177)
Oceny i opinie klientów: E-biznes. Poradnik praktyka Maciej Dutko (69) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(48)
(11)
(7)
(2)
(1)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii