Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka
- Autor:
- Dave Chaffey
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 666
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka
Książka pokazuje jakie strategie i działania są potrzebne do rozwoju i utrzymania e-biznesu.
Autor łączy myślenie akademickie i praktykę zawodową.
Książka obejmuje wszystkie aspekty e-biznesu - strategię, marketing, zarządzanie łańcuchem dostaw.
- Planowanie i realizacja strategii e-commerce dla wszystkich typów organizacji
- Najnowsze narzędzia i techniki marketingowe - wyszukiwarki, treści, social media marketing
- Urządzenia mobilne i stacjonarne
- Case studies i wywiady pokazujące jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(37.51 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują ...
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz ...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(23.90 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%)
Ebooka "Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-011-8919-8, 9788301189198
- Data wydania ebooka:
- 2016-10-17 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 53531
- Rozmiar pliku ePub:
- 22.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 47.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Kategorie:
E-biznes
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Przedmowa
- Objaśnienia
- Informacje o autorze
- Podziękowania
- Rynek marketingu internetowego w Polsce
- Marketingowiec specjalista, dziś to już za mało
- W poszukiwaniu klientów idealnych
- Część 1. Wprowadzenie
- 1 Biznes cyfrowy i e-handel wprowadzenie
- Efekty kształcenia
- Zagadnienia związane z zarządzaniem
- Powiązania z innymi rozdziałami
- Wprowadzenie
- Wpływ komunikacji elektronicznej na tradycyjne firmy
- Inbound marketing
- Marketing w mediach społecznościowych
- Najnowsze trendy: Wykorzystanie mediów społecznościowych
- Studium przypadku 1.1 Model biznesowy Facebooka
- Handel mobilny
- Najnowsze trendy: Korzystanie z sieci na urządzeniach mobilnych
- 1 Biznes cyfrowy i e-handel wprowadzenie
- Na czym polega różnica między biznesem cyfrowym a e-handlem?
- Definicja e-handlu
- Najnowsze trendy: Wskaźniki wzrostu e-handlu
- Definicja e-handlu
- Definicja biznesu cyfrowego
- Intranety i ekstranety
- Różne typy rozwiązań e-handlu z zakresu sprzedaży
- Marketing cyfrowy
- Najnowsze trendy: Wykorzystanie sieci społecznościowych
- Opcje pozwalające firmom docierać do odbiorców w internecie
- Opcje dotyczące mediów typu owned, earned i paid
- Sześć najważniejszych rodzajów kanałów mediów
- Web 2.0 i treści generowane przez użytkowników
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
- Transakcje e-handlu modele biznesowe i konsumenckie
- Definicja e-administracji
- Możliwości, jakie niesie ze sobą biznes cyfrowy
- Czynniki wspierające przyjęcie technologii cyfrowej
- Czynniki sprzyjające dot. kosztów/wydajności
- Czynniki sprzyjające dot. konkurencyjności
- Czynniki wspierające przyjęcie technologii cyfrowej
- Zagrożenia i bariery dot. przyjęcia się technologii w biznesie
- Ocena możliwości organizacji z zakresu biznesu cyfrowego
- Czynniki wspierające przyjęcie technologii konsumenckich
- Bariery utrudniające przyjęcie się technologii internetowych wśród klientów
- Studium przypadku 1.2 eBay największy e-biznes na świecie?
- Podsumowanie
- Ćwiczenia
- Bibliografia
- Łącza internetowe
- 2 E-handel analiza rynku
- Efekty kształcenia
- Zagadnienia związane z zarządzaniem
- Powiązania z innymi rozdziałami
- Wprowadzenie
- Modele biznesowe i modele przychodów dla e-handlu
- Analiza rynków internetowych
- Elastyczność strategiczna
- Proces analizowania rynków internetowych
- Lokalizacja handlu na rynku
- Analiza struktur kanałów rynkowych
- Lokalizacja handlu na rynku
- Znaczenie wielokanałowych modeli rynkowych
- Komercyjne ustalenia dla transakcji
- Różne typy stron pośredniczących i wpływających na klientów online
- Podsumowanie typów pośredników
- Znaczenie wyszukiwarek
- Modele biznesowe w e-handlu
- Modele przychodów
- Wydawcy internetowi i modele przychodów z wykorzystaniem pośredników
- Obliczanie przychodów dla firmy internetowej
- Koncentracja na Start-upy internetowe
- Ocena modeli działalności online
- Wycena start-upów internetowych
- 1 Koncepcja
- 2 Innowacje
- 3 Realizacja
- 4 Ruch
- 5 Finansowanie
- 6 Profil
- Przykłady niepowodzeń w branży e-handlu
- Studium przypadku 2.1 i-to-i globalny rynek dla start-upów
- Przyczyny upadków firm internetowych
- Podsumowanie
- Ćwiczenia
- Bibliografia
- Łącza internetowe
- 3 Zarządzanie infrastrukturą biznesu cyfrowego
- Efekty kształcenia
- Zagadnienia związane z zarządzaniem
- Powiązania z innymi rozdziałami
- Wprowadzenie
- Obsługa poszerzającej się oferty platform technologicznych biznesu cyfrowego
- Komputer stacjonarny, laptop, notebook
- Telefony komórkowe i tablety
- Najnowsze trendy: Korzystanie z sieci na urządzeniach mobilnych
- Obsługa poszerzającej się oferty platform technologicznych biznesu cyfrowego
- Inne platformy sprzętowe
- Rzeczywistość rozszerzona
- Elementy infrastruktury biznesu cyfrowego
- Krótkie wprowadzenie do technologii internetowych
- Zagadnienia związane z zarządzaniem w kontekście tworzenia nowych usług cyfrowych dla klientów
- Zagadnienia związane z zarządzaniem w kontekście tworzenia nowych usług cyfrowych dla klientów
- Wybór nazwy domeny
- Adres URL
- Rejestracja nazwy domeny
- Zarządzanie infrastrukturą sprzętową i oprogramowania
- Warstwa II Oprogramowanie
- Zarządzanie infrastrukturą aplikacji biznesu cyfrowego
- Koncentracja na Usługi internetowe, architektura SaaS i architektura oparta na usługach (SOA)e
- Korzyści płynące z używania usług internetowych
- Interfejsy programowania aplikacji (API)
- Korzyści płynące z używania usług internetowych
- Wyzwania związane z wdrażaniem SaaS
- Chmura obliczeniowa
- Przykłady usług internetowych działających w chmurze
- Wirtualizacja
- Architektura zorientowana na usługi (SOA)
- Wybór dostawcy usług hostingowych
- Zarządzanie jakością usług podczas wyboru dostawców usług hostingowych i usług w chmurze
- Połączenia stosowane przez ISP
- Zagadnienia związane z zarządzaniem relacjami z ISP i dostawcami usług hostingowych
- Szybkość dostępu
- Dostępność
- Umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usług
- Bezpieczeństwo
- Zarządzanie wewnętrzną komunikacją cyfrową za pośrednictwem intranetów i ekstranetów
- Zastosowania intranetu
- Zastosowania ekstranetu
- Promowanie korzystania z intranetów i ekstranetów
- IPTV (telewizja internetowa)
- VoIP
- Widgety
- Standardy dot. prezentacji w internecie oraz wymiany danych
- Przykłady zastosowania języka XML
- Standardy Semantic Web
- Mikroformaty
- Koncentracja na Zarządzanie internetem
- Zasada neutralności sieci
- ICANN (The Internet Corporation for Assigned Names and Numbers, www.icann.org)
- Internet Society (www.isoc.org)
- Internet Engineering Task Force (IETF, www.ietf.org)
- World Wide Web Consortium (www.w3.org)
- Telecommunications Information Networking Architecture Consortium (TINA-C, www.tinac.com)
- Jak firmy mogą wpływać na standardy internetowe lub przejmować nad nimi kontrolę?
- Oprogramowanie typu Open Source
- Studium przypadku 3.1 Innowacje w Google
- Podsumowanie
- Ćwiczenia
- Bibliografia
- Łącza internetowe
- 4 Środowisko elektroniczne
- Efekty kształcenia
- Zagadnienia związane z zarządzaniem
- Powiązania z innymi rozdziałami
- Wprowadzenie
- Czynniki społeczne i prawne
- Czynniki regulujące przyswajanie usług e-handlu
- Rozumienie wymagań użytkowników w zakresie dostępu
- Konsumenci, na których wpłynęło użytkowanie sieci
- Motywacja do korzystania z usług internetowych
- Nabyte w sieci
- Zapotrzebowanie firm na usługi e-biznesowe
- Profile B2B
- Przyjęcie biznesu cyfrowego przez firmy
- Czynniki regulujące przyswajanie usług e-handlu
- Prywatność i zaufanie do e-handlu
- Prawo w zakresie ochrony prywatności
- Dlaczego dane osobowe przedstawiają wartość dla biznesu internetowego
- Prawo antyspamowe
- Przepisy w zakresie prywatności i komunikacji elektronicznej
- Przepisy w zakresie prywatności i łączności elektronicznej na świecie
- Inne przepisy z zakresu handlu elektronicznego
- 1 Wprowadzanie na rynek firmy e-handlowej
- 2 Zawieranie umowy elektronicznej (przepisy z zakresu umów i sprzedaży na odległość)
- 3 Dokonywanie i przyjmowanie opłaty
- 4 Poświadczanie umów zawartych przez internet
- 5 Ryzyko związane z pocztą elektroniczną
- 6 Ochrona własności intelektualnej
- 7 Reklamy w internecie
- 8 Ochrona danych
- Kwestie środowiskowe i ekologiczne związane z korzystaniem z internetu
- Kwestie podatkowe
- Jurysdykcja podatkowa
- Prawodawstwo ograniczające swobody
- Czynniki ekonomiczne i konkurencyjność
- Studium przypadku 4.1 Konsekwencje globalizacji dla postaw konsumenckich
- Znaczenie e-handlu dla międzynarodowego handlu B2B
- Czynniki polityczne
- Zarządzanie internetem
- E-administracja
- Ocena innowacji i technologii
- Strategie identyfikowania nowych technologii
- Podsumowanie
- Ćwiczenia
- Bibliografia
- Łącza internetowe
- Część 2. Strategia i zastosowania
- 5 Strategia biznesu cyfrowego
- Efekty kształcenia
- Zagadnienia związane z zarządzaniem
- Powiązania z innymi rozdziałami
- Wprowadzenie
- Rozwój firm społecznościowych
- Czym jest strategia biznesu cyfrowego?
- Konieczność przyjęcia strategii biznesu cyfrowego
- Strategie dot. kanałów cyfrowych
- Modele procesu tworzenia strategii dla biznesu cyfrowego
- 5 Strategia biznesu cyfrowego
- Analiza strategiczna
- Analiza zasobów i procesów
- Modele etapów opracowywania biznesu cyfrowego
- Analiza portfolio aplikacji
- Analiza organizacyjna i SWOT systemów IT
- Zasoby ludzkie i finansowe
- Analiza zasobów i procesów
- Analiza środowiska konkurencyjnego
- Analiza popytu
- Ocena zagrożeń ze strony konkurencji
- Zagrożenia ze strony konkurencji
- Zagrożenia z zakresu sprzedaży
- Zagrożenia z zakresu kupna
- Konkuperacja
- Analiza konkurencji
- Mapowanie przewagi dzięki zasobom
- Cele strategiczne
- Definiowanie wizji i misji
- Jak biznes cyfrowy może tworzyć wartość biznesową?
- Studium przypadku 5.1 Debenhams tworzy wartość poprzez handel mobilny
- Wyznaczanie celów
- Udział przychodów ze sprzedaży internetowej
- Modelowanie konwersji dla e-handlu z zakresu sprzedaży
- Studium przypadku 5.2 Określanie udziału internetu w przychodach firmy Sandvik Steel
- Wykorzystanie zrównoważonej karty wyników do wyznaczania celów
- Definicja strategii
- Wybór opcji strategii biznesu cyfrowego
- Decyzja 1: Priorytety dot. kanałów biznesu cyfrowego
- Dywersyfikacja platform cyfrowych
- Decyzja 2: Strategie rozwoju produktu i rynku
- Decyzja 3: Strategie pozycjonowania i odróżniania się
- Decyzja 4: Modele biznesowe, modele usług i przychodów
- Decyzja 5: Restrukturyzacja rynku
- Decyzja 6: Możliwości z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw
- Decyzja 7: Możliwości wewnętrzne z zakresu zarządzania wiedzą
- Decyzja 8: Pozyskiwanie i możliwości organizacyjne
- Wdrażanie strategii
- Nieskuteczne strategie biznesu cyfrowego
- Wdrażanie strategii biznesu cyfrowego czynniki sukcesu dla małych i średnich firm
- Studium przypadku 5.3 Boo hoo wnioski z porażki największego europejskiego start-upu
- Koncentracja na Dostosowywanie i wpływ strategii biznesu cyfrowego
- Elementy strategii dot. systemów IT
- Ocena inwestycji
- Decyzje co do tego, w które aplikacje biznesowe inwestować
- Paradoks produktywności
- Podsumowanie
- Ćwiczenia
- Bibliografia
- Łącza internetowe
- 6 Zarządzanie łańcuchem dostaw
- Efekty kształcenia
- Zagadnienia związane z zarządzaniem
- Powiązania z innymi rozdziałami
- Wprowadzenie
- Problemy związane z zarządzaniem łańcuchem dostaw
- Czym jest zarządzanie łańcuchem dostaw?
- Wykorzystanie technologii w zarządzaniu łańcuchem dostaw przykład
- Prosty model łańcucha dostaw
- Studium przypadku 6.1 Shell Chemicals przekształca łańcuchy dostaw swoich klientów
- Czym jest logistyka?
- Modele łańcuchów dostaw opartych o system push oraz o system pull
- Koncentracja na Łańcuch wartości
- Restrukturyzacja wewnętrznego łańcucha wartości
- Strumień wartości
- Analiza łańcucha wartości
- Sieci wartości
- Zmierzanie w kierunku organizacji wirtualnej
- Opcje restrukturyzacji łańcucha dostaw
- Korzystanie z biznesu cyfrowego do restrukturyzacji łańcucha dostaw
- Możliwości i standardy technologiczne w zarządzaniu łańcuchem dostaw
- Wskaźniki przyjęcia aplikacji biznesu cyfrowego
- Korzyści z elektronicznego zarządzania łańcuchem dostaw
- Studium przypadku 6.2 Argos korzysta z elektronicznego systemu zarządzania łańcuchem dostaw celem zwiększenia wygody klientów
- Zarządzanie górną częścią łańcucha dostaw przy pomocy systemów informatycznych
- RFID i Internet rzeczy
- Zarządzanie dolną częścią łańcucha dostaw wspierane przez systemy informatyczne
- Zarządzanie logistyką dostaw
- Infrastruktura systemów informatycznych na potrzeby zarządzania łańcuchem dostaw
- Wdrażanie zarządzania łańcuchem dostaw
- Standaryzacja i wymiana danych
- Strategia zarządzania łańcuchem dostaw
- Wyznaczanie celów i zarządzanie wynikami w ramach e-SCM
- Zarządzanie partnerstwami
- Zarządzanie globalną dystrybucją
- Studium przypadku 6.3 RFID: śledzenie obiektów nabiera tempa
- Podsumowanie
- Ćwiczenia
- Bibliografia
- Łącza internetowe
- 7 E-zaopatrzenie
- Efekty kształcenia
- Zagadnienia związane z zarządzaniem
- Powiązania z innymi rozdziałami
- Wprowadzenie
- Czym jest e-zaopatrzenie?
- Zrozumienie procesu zaopatrzenia
- Rodzaje zaopatrzenia
- Uczestnicy w różnych rodzajach e-zaopatrzenia
- Czynniki wspierające e-zaopatrzenie
- Korzyści związane ze stosowaniem e-zaopatrzenia
- Studium przypadku 7.1 Cambridge Consultants obniżają koszty dzięki e-zaopatrzeniu
- Koncentracja na Szacowanie kosztów e-zaopatrzenia
- Wpływ niższych kosztów na rentowność
- Bariery i zagrożenia związane z przyjęciem e-zaopatrzenia
- Wdrażanie e-zaopatrzenia
- Integrowanie systemu firmowego z systemem dostawcy
- Koncentracja na Serwisy B2B
- Dlaczego tak dużo serwisów B2B poniosło porażkę?
- Powody ograniczonego przyjęcia e-serwisów handlowych
- Od podmiotów neutralnych do prywatnych giełd B2B
- Studium przypadku 7.2 Covisint typowa historia serwisu B2B?
- Typy serwisów
- Przyszłość e-zaopatrzenia
- Podsumowanie
- Ćwiczenia
- Bibliografia
- Łącza internetowe
- 8 Marketing cyfrowy
- Efekty kształcenia
- Zagadnienia związane z zarządzaniem
- Powiązania z innymi rozdziałami
- Wprowadzenie
- Struktura rozdziału
- Czym jest biznes cyfrowy?
- Definicja marketingu
- Definicja biznesu cyfrowego
- Inbound marketing
- Marketing treści
- Planowanie marketingu cyfrowego
- Czy konieczny jest osobny plan marketingu cyfrowego?
- Analiza sytuacyjna
- Analiza popytu wśród klientów
- Analiza jakościowa klienta
- Analiza popytu wśród klientów
- Analiza konkurencji
- Analiza pośredników i czynników wpływu
- Wewnętrzny audyt marketingowy
- Wyznaczanie celów
- Studium przypadku 8.1 Ewolucja dochodów internetowych easyJet
- Strategia
- Pozycjonowanie na rynku i pozycjonowanie produktu
- Strategie dotyczące rynku docelowego
- Strategia treści
- Koncentracja na Charakterystyka komunikacji w mediach cyfrowych
- 1 Interaktywność
- 2 Analityka
- 3 Indywidualizacja
- 4 Integracja
- 5 Restrukturyzacja branży
- 6 Niezależność lokalizacji
- Taktyka
- Produkt
- Studium przypadku 8.2 Dell bliżej swoich klientów w sieci
- Cena
- Miejsce
- Promocja
- Ludzie, proces oraz świadectwo materialne
- Koncentracja na Budowanie marki w sieci
- Tożsamość marki
- Znaczenie pozycji marki online
- Działania
- Kontrola
- Podsumowanie
- Ćwiczenia
- Bibliografia
- Łącza internetowe
- 9 Zarządzanie relacjami z klientami
- Efekty kształcenia
- Zagadnienia związane z zarządzaniem
- Powiązania z innymi rozdziałami
- Wprowadzenie
- Zastosowania marketingowe rozwiązań CRM
- Czym jest e-CRM?
- Od e-CRM do społecznościowych CRM
- Korzyści z rozwiązań e-CRM
- Strategia angażowania klientów
- Marketing za przyzwoleniem
- Profilowanie klientów
- Marketing konwersji
- Proces zakupowy online
- Różnice w zachowaniach kupujących na rynkach docelowych
- Różnice w zachowaniach kupujących w modelu B2B i modelu B2C
- Wpływy na zakupy
- Wskaźnik Net Promoter Score
- Zarządzanie pozyskiwaniem klientów
- Koncentracja na Komunikacja marketingowa na potrzeby pozyskiwania klientów, w tym marketing w wyszukiwarkach, PR online, partnerstwa online, reklamy interaktywne, marketing mailowy i marketing w mediach społecznościowych
- Charakterystyka interaktywnej komunikacji marketingowej
- 1 Odejście od formy typu push do formy typu pull
- 2 Od monologu do dialogu
- 3 Od komunikacji w modelu jeden do wielu do komunikacji w modelu jeden do wybranych i jeden do jednego
- 4 Od komunikacji w modelu jeden do wielu do komunikacji wielu do wielu
- 5 Od modelu lean-back do modelu lean-forward
- 6 Medium zmienia charakter standardowych narzędzi komunikacji marketingowej, takich jak reklamy
- 7 Wzrost liczby pośredników w komunikacji
- 8 Integracja pozostaje ważna
- Charakterystyka interaktywnej komunikacji marketingowej
- Ocena skuteczności komunikacji marketingowej
- Komunikacja marketingowa online
- 1 Marketing w wyszukiwarkach (SEM)
- 2 PR online
- Koncentracja na Media społecznościowe i strategia społecznościowych rozwiązań CRM
- 3 Partnerstwa online
- 4 Reklamy interaktywne
- 5 Marketing mailowy
- Marketing w mediach społecznościowych
- Zarządzanie zatrzymywaniem klientów
- Personalizacja i masowe dostosowywanie
- Wdrażanie personalizacji
- Ekstranety
- Wiadomości e-mail typu opt-in
- Personalizacja i masowe dostosowywanie
- Techniki zarządzania aktywnością klientów i wartością
- Modelowanie wartości w całym okresie
- Koncentracja na Doskonała jakość usług z zakresu e-handlu
- Poprawa jakości obsługi online
- Elementy namacalne
- Niezawodność
- Responsywność
- Wiarygodność
- Empatia
- Poprawa jakości obsługi online
- Rozwój relacji z klientami
- Zaawansowane techniki segmentacji i kierowania online
- Wczuj się, reaguj, dostosowuj zapewnianie odpowiedniej komunikacji elektronicznej dzięki monitorowaniu zachowań klientów
- Analiza RFM (Recency niedawność, Frequency częstotliwość, Monetary value wartość)
- Zaawansowane techniki segmentacji i kierowania online
- Rozwiązania technologiczne na potrzeby CRM
- Rodzaje aplikacji CRM
- Integracja z systemami zaplecza
- Wybór rozwiązań od jednego dostawcy lub kilku rozwiązań od różnych dostawców
- Jakość danych
- Studium przypadku 9.1 Tesco.com poszerza ofertę produktów i korzysta z komunikacji wyzwalanej do wspierania CRM
- Podsumowanie
- Ćwiczenia
- Bibliografia
- Materiały dodatkowe
- Łącza internetowe
- Część 3. Wdrażanie
- 10 Zarządzanie zmianą
- Efekty kształcenia
- Zagadnienia związane z zarządzaniem
- Powiązania z innymi rozdziałami
- Wprowadzenie
- Wyzwania związane z przechodzeniem na biznes cyfrowy
- Wyzwania w ramach wprowadzenia rozwiązań e-handlu z zakresu sprzedaży
- Różne typy zmian w biznesie
- Zarządzanie procesami biznesowymi
- Radykalna zmiana w zakresie procesów
- Studium przypadku 10.1 Zarządzanie procesem: upraszczanie skomplikowanego biznesu
- 10 Zarządzanie zmianą
- Planowanie zmiany
- Konieczność ram organizacyjnych zarządzania projektem?
- Plan i kalendarz projektu w ramach systemu biznesu cyfrowego
- Prototypowanie
- Programowanie zwinne
- Wymagania w zakresie zasobów ludzkich
- Zatrzymywanie personelu
- Outsourcing
- Zmiany w strukturach organizacyjnych
- Strategie w ramach zarządzania zmianą
- Udział kierownictwa wyższego szczebla
- Modele osiągania zmiany
- Kultura organizacyjna
- Koncentracja na Zarządzanie wiedzą
- Czym jest wiedza?
- Cele zarządzania wiedzą
- Wdrażanie zarządzania wiedzą
- Technologie do wdrażania zarządzania wiedzą
- Wykorzystywanie strategii zarządzania wiedzą opartych na współpracy
- Studium przypadku 10.2 Wykorzystanie narzędzi do współpracy we wspieraniu zarządzania wiedzą w firmie Janssen-Cilag Australia
- W stronę biznesu społecznościowego
- Czym jest biznes społecznościowy?
- Zarządzanie ryzykiem
- Podsumowanie
- Ćwiczenia
- Bibliografia
- Łącza internetowe
- 11 Analiza i projektowanie
- Efekty kształcenia
- Zagadnienia związane z zarządzaniem
- Powiązania z innymi rozdziałami
- Wprowadzenie
- Analiza projektów technologii cyfrowej
- Modelowanie procesów
- Mapowanie procesów
- Analiza zadań i dekompozycja zadań
- Zależności między procesami
- Zarządzanie przepływem pracy
- Schematy przepływu procesów
- Analiza nakładów i czasu
- Diagramy sieciowe
- Model łańcucha procesów sterowanych zdarzeniami (EPC)
- Weryfikacja nowego modelu procesów
- Modelowanie danych
- 1 Identyfikowanie jednostek
- 2 Określanie atrybutów jednostek
- 3 Określenie związków między jednostkami
- Big Data i hurtownie danych
- Projekt biznesu cyfrowego
- Projekt architektury systemów biznesu cyfrowego
- Koncentracja na Projekt strony zorientowanej na użytkownika
- Użyteczność
- Dokonywanie oceny projektów
- Analiza przypadków użycia
- Analiza persony i scenariusza
- Etapy w analizie przypadków użycia
- Projektowanie architektury informacji
- Card sorting
- Schematy (blueprinty)
- Szkielety projektów
- Ukierunkowanie na klienta
- Elementy projektu witryny
- Projekt i struktura witryny
- Projekt strony
- Projekt zawartości witryny
- Projektowanie na urządzenia mobilne
- Opcja projektowania witryny mobilnej A. Prosta witryna mobilna
- Opcja projektowania witryny mobilnej B. Screen scraping
- Opcja projektowania witryny mobilnej C. Projekt responsywny
- Opcja projektowania witryny mobilnej D. HTML5
- Opcja projektowania witryny mobilnej E. Projektowanie adaptacyjne
- Dostępność sieci
- Studium przypadku 11.1 Dostarczanie efektywnych doświadczeń online na rynkach lokalnych
- Koncentracja na Zabezpieczenia stosowane w biznesie cyfrowym
- Postępowanie z wirusami komputerowymi
- Rodzaje wirusów
- Ochrona komputerów przed wirusami
- Postępowanie z wirusami komputerowymi
- Kontrolowanie korzystania z usług informatycznych
- Monitorowanie komunikacji drogą elektroniczną
- Ustawodawstwo w zakresie monitorowania działań pracowników
- Zarządzanie pocztą elektroniczną
- 1 Minimalizowanie liczby wiadomości będących spamem (niepożądanych wiadomości)
- 2 Ograniczanie do minimum wewnętrznych wiadomości biznesowych
- 3 Ograniczanie do minimum zewnętrznych wiadomości biznesowych
- 4 Ograniczanie do minimum prywatnych wiadomości e-mail (od znajomych i rodziny)
- Hakerstwo
- Ochrona systemów komputerowych przed hakerami
- Bezpieczne transakcje e-handlowe
- Zasady bezpiecznych systemów
- Strategie opracowywania bezpiecznych systemów
- Certyfikaty cyfrowe
- Podpisy cyfrowe
- Infrastruktura klucza publicznego (PKI) a urzędy certyfikacji (CA)
- Wirtualne sieci prywatne
- Bieżące podejścia do kwestii bezpieczeństwa e-handlu
- Protokół SSL (Secure Sockets Layer)
- Urzędy certyfikacji (CA)
- Wzbudzenie zaufania u klienta
- Podsumowanie
- Ćwiczenia
- Bibliografia
- Łącza internetowe
- 12 Wdrażanie i optymalizacja usług z zakresu biznesu cyfrowego
- Efekty kształcenia
- Zagadnienia związane z zarządzaniem
- Powiązania z innymi rozdziałami
- Wprowadzenie
- Optymalizacja usług z zakresu biznesu cyfrowego
- Alternatywne sposoby pozyskiwania systemów biznesu cyfrowego
- Zarządzanie treściami w sieci
- Struktury aplikacji internetowych i serwery aplikacji
- Systemy zarządzania treścią
- Wybór serwerów e-handlu
- Zarządzanie treściami w sieci
- Testowanie
- Proces testowania
- Środowiska testowe
- Przejście na nowy system
- Tworzenie baz danych i migracja danych
- Planowanie wdrożenia
- Zarządzanie treścią i utrzymywanie jej
- Zarządzanie strategią marketingu treści
- Częstotliwość i zakres aktualizacji treści i strony
- Proces utrzymywania treści i związane z tym obowiązki
- Proces rutynowych zmian treści
- Częstotliwość aktualizacji treści
- Proces przeprowadzania poważnych zmian
- Inicjatywy pozwalające na utrzymanie świeżości treści
- Zarządzanie treściami w witrynie globalnej
- Koncentracja na Analityka sieci: mierzenie i poprawa skuteczności usług z zakresu biznesu cyfrowego
- Zasady zarządzania wynikami i ich poprawą
- Etap 1: Stworzenie systemu zarządzania wynikami
- Etap 2: Definiowanie struktury mierzenia wyników
- 1 Promocja kanału
- 2 Zachowanie kupującego w danym kanale
- 3 Zadowolenie z kanału
- 4 Efekty interakcji w danym kanale
- 5 Rentowność kanału
- Ocena wielokanałowa
- Koncentracja na Pomiar marketingu w mediach społecznościowych
- Etap 3: Narzędzia i techniki z zakresu zbierania wskaźników i podsumowywania wyników
- Zbieranie danych na temat aktywności odwiedzających
- Porównywanie pomarańczy z jabłkami?
- Zbieranie danych na temat wyników witryny
- Wybór narzędzia do analityki sieci
- Testy A/B i testowanie wielowymiarowe
- Analiza kliknięć i segmentacja odwiedzających
- Etap 3: Narzędzia i techniki z zakresu zbierania wskaźników i podsumowywania wyników
- Planowanie budżetu
- Studium przypadku 12.1 Wnioski z kultury wskaźników firmy Amazon
- Podsumowanie
- Ćwiczenia
- Bibliografia
- Łącza internetowe
- Słownik pojęć
- Przypisy
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Nowe, zaktualizowane i rozszerzone wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika zawierającego prezentację podstawowych zagadnień współczesnej ekonomii, zarówno w skali makro, jak i mikro. Obok ujęć teoretycznych, odnoszących się do dorobku głównych ...(83.20 zł najniższa cena z 30 dni)
69.68 zł
104.00 zł(-33%) -
Publikacja zatytułowana Elektrownie jądrowe w nowoczesnej gospodarce. Technologie. Ekonomika. Bezpieczeństwo dotyczy zagadnień z zakresu energetyki jądrowej w tym technologii, ekonomiki i bezpieczeństwa elektrowni jądrowych w nowoczesnej gospodarce. Książka prezentuje następujące zagadnienia: te...
-
Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem potrzeb organizacji publicznych. Mocną stroną książki jest oparcie badań na systematycznym przegląd...
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania
-
Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarowane. Tematy ujęte naukowo, technicznie i prawnie. Wymiary polityczne i wojskowe uwidaczniają, jak ws...
-
Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedstawiono wnikliwą analizę dorobku naukowego z ostatnich 40 lat na temat ekspatriantów akademickich. Wa...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Taką książkę mógł napisać tylko jeden autor! Profesor Grzegorz W. Kołodko światowej sławy uczony, najczęściej na świecie cytowany polski ekonomista, skuteczny polityk gospodarczy, popularyzator wiedzy, globtroter, wielbiciel natury i kultury, maratończyk. Wielowymiarowe podejście do analiz i syn...(31.20 zł najniższa cena z 30 dni)
24.90 zł
39.00 zł(-36%) -
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, ...(60.52 zł najniższa cena z 30 dni)
59.63 zł
89.00 zł(-33%) -
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludz...(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.93 zł
79.00 zł(-33%) -
Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian. Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności. Podpowiada, jak przygotować f...(79.20 zł najniższa cena z 30 dni)
66.33 zł
99.00 zł(-33%) -
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphyego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. 50 praw marketingu Kotarbińskiego to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zesp...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.23 zł
69.00 zł(-33%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka Dave Chaffey (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.