Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Rintu Basu
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
5.1/6  Opinie: 9
Stron:
200
Druk:
oprawa twarda
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi
Dostępność:
Wysyłamy w 24h

Książka

39,00 zł

Dodaj do koszyka

Ebook

39,00 zł
31,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Bierz z życia wszystko, czego chcesz… i jeszcze więcej

  • Jak zgodzić się z każdym i mimo wszystko postawić na swoim?
  • Jak posługiwać się prostymi słowami, by wywierać większy wpływ na innych?
  • Jak wzbudzać zaangażowanie za pomocą zaawansowanych umiejętności perswazji?
  • Jak sprawić, by Twój rozmówca miał szczerą ochotę zrobić to, na czym Ci zależy?

OSTRZEŻENIE: Wiedza zawarta w tej książce jest narzędziem niebezpiecznym, o bardzo dużym polu rażenia. Przedawkowanie i stosowanie wbrew zaleceniom może zagrażać Twojemu życiu lub zdrowiu!

Ta wyjątkowa książka stanowi podręcznik do szybkiej nauki najpotężniejszych wzorców językowych. Wzorców, które możesz wykorzystywać we wszystkich praktycznie sytuacjach życiowych, osiągając zawsze najlepsze efekty.

Istota rzeczy, narzędzia i strategie, których nauczy Cię ta księga, są przekazywane w taki sposób, że świadomie zdobywana wiedza i nieświadomie nabywane przez Ciebie umiejętności będą się harmonijnie rozwijać od pierwszych stron lektury. Zostań tajemnym mistrzem perswazji na własnych warunkach — siedząc wygodnie w domu i ucząc się o dowolnie wybranej porze.

  • Menedżerowie — dowiedzcie się, jak skutecznie motywować swoje zespoły!
  • Rodzice — nauczcie się skutecznie ośmielać i wspierać swoje dzieci!
  • Nauczyciele — przekonajcie się, jak sprawić, by Wasi uczniowie angażowali się w naukę.
  • Handlowcy — poznajcie niezawodne sposoby na dochodzenie do "tak".
  • Pary — zdobądźcie umiejętność wzmacniania i pielęgnowania Waszego związku.
  • Single — przeczytajcie, jak przyciągać najlepszych partnerów i robić na nich dobre wrażenie.
  • Podwładni — przyswajajcie metody zarządzania swoim szefem i awansowania.
  • Klienci — sprawiajcie, aby Wasze reklamacje były należycie rozpatrywane.