CRM. Zarządzanie kontaktami z kl...

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Autor: Agnieszka Dejnaka

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami
Ocena:
   2.0/6  Opinie  (1)
Stron: 192
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka)
Wydawca: Onepress
Cena:
49,00 zł

Druk na żądanie

Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać -- coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce.

Dowiesz się między innymi:
  • Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?
  • Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?
  • Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?

Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:

  • Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.
  • Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy
  • Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.
  • Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.
  • Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.
  • Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
  • Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.

Wstęp Rozwój technologii a zadowolenie klienta (5)

  • Obsługa klienta (5)
  • Gdzie w tym wszystkim jest KLIENT? (6)

Rozdział 1. Marketing relacji, czyli jak zrobić z klienta partnera (7)

  • 1.1. Rozwój marketingu (7)
  • 1.2. Marketing relacji (13)
  • 1.3. Klient jako twój partner - i co dalej? (24)
  • 1.4. Marketing wewnętrzny (30)

Rozdział 2. Technologie IT w marketingu (33)

  • 2.1. Internet (33)
  • 2.2. Handel elektroniczny (41)
  • 2.3. Marketing internetowy (56)
  • 2.4. Elementy internetowego marketing-mix (63)
  • 2.5. Kanały dystrybucji (83)
  • 2.6. Strategie cenowe w Internecie (88)

Rozdział 3. Nowoczesne technologie IT (91)

  • 3.1. Przegląd wybranych nowych technologii (91)
  • 3.2. Działania marketingowo-handlowe przy użyciu pozostałych technologii (96)

Rozdział 4. System CRM (109)

  • 4.1. Podstawowe właściwości systemu CRM (109)
  • 4.2. Elementy systemu CRM (116)

Rozdział 5. Projekt komunikacji z klientem (149)

  • 5.1. Firma produkcyjno-handlowa (sprzedaż i serwis komputerów) (149)
  • 5.2. Firma edukacyjna - wirtualna nauka języka angielskiego (162)

Bibliografia (171)

Skorowidz (179)

Najczęściej kupowane razem:

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami plus Mistrzowski zespół sprzedaży. Jak stworzyć wybitny team handlowy plus Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie
Cena zestawu: 124,95 zł 147,00 zł
Oszczędzasz: 22,05 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami
6
(0)
5
(0)
4
(0)
3
(0)
2
(1)
1
(0)

Liczba ocen: 1

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 2 

    Kupiłem tę książkę niedawno, ale żałuję pieniędzy, które na nią wydałem. Jest pozycją na bardzo niskim poziomie. Jakość nie jest w żadnym stopniu adekwatna do ceny. Mogłaby najwyżej nadawać się na jakiś skrypt uczelniany. Jedynie (za krótki) rozdział na temat samego CRM'u jest w miarę na jako takim poziomie. Nie polecam.
    płatności onepress.pl