Co tylko zechcesz. 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Derek Sivers
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
5.2/6  Opinie: 6
Stron:
80
Druk:
oprawa twarda
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

29,90 zł
20,93 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

Ebook

29,90 zł
14,95 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Książka została wyróżniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglądu nowości wydawniczych


Apetyt na życie

  • Nie odnajdujesz się w starych, skostniałych modelach prowadzenia interesów?
  • Masz głowę pełną pomysłów, które nie mieszczą się w żadnym pudełku?
  • Nie interesują Cię stres i całodobowa gonitwa za kasą?

Książka ta to lektura obowiązkowa dla każdego, kto już jest przedsiębiorcą lub dopiero chce założyć własną firmę. Oto uskrzydlająca i pełna diabelnie trafnych spostrzeżeń opowieść przedsiębiorcy, który stworzył wielomilionowy biznes z niczego. Nie ma przeszkód, żebyś i Ty powtórzył jego sukces. Zacznij już teraz!

Trudne warunki rynkowe to kiepska wymówka. Jeśli przepełniają Cię pasja oraz energia i chcesz zrobić coś, co da Ci mnóstwo satysfakcji, a przy okazji zapełni Twoje konto - ruszaj do boju! Niech nic i nikt Cię nie powstrzyma!

Obawa, że Twój pomysł nie wypali, to również marny wykręt. Twój pierwszy pomysł stanowi tylko jedno z wielu możliwych rozwiązań. Żadna firma nie działa tak, jak początkowo przewidywał jej właściciel, dlatego warto opracować skrajnie różne scenariusze, być elastycznym i korzystać z nadarzających się okazji.

Brak pieniędzy to też żadne wytłumaczenie. Tak naprawdę realizacja Twojego pomysłu nie wymaga żadnych nakładów finansowych. Załóż firmę w taki sposób, jakby nie zależało Ci na zyskach - a pieniądze najpewniej same Cię znajdą. Cokolwiek robisz, to Twoje dzieło, niech więc będzie ono spełnieniem TWOICH marzeń.



Derek Sivers jest przedsiębiorcą i twórcą CD Baby. W latach 1998 – 2008 zdobył niezwykłe doświadczenie: jego niezobowiązujące hobby przekształciło się w wielką firmę, którą ostatecznie sprzedał za 22 miliony dolarów.

Selling onepress.pl