Biblia handlowca. Najbogatsze źr...

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III

Autor: 

Ocena:
   4.6/6  Opinie  (7)
Stron: 352
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: twarda)
Wydawca: Onepress
Cena:
69,00 zł

Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!

  • Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
  • Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
  • Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji.

Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
  • 10,5 przykazania sprzedaży
  • 12,5 wartości dobrego sprzedawcy
  • Olśniewanie klienta
  • Dobra prezentacja
  • Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia
  • Głoszenie nowiny
  • Nawiązywanie kontaktów
  • Prorocy i zyski
  • W górę, dochodzie!

Przekuwaj kontakty w relacje, a relacje w polecenia — i sprzedawaj ludziom to, o czym marzą!



Jeffrey Gitomer – światowy autorytet w sprawach sprzedaży i budowania lojalności klientów. Organizuje publiczne i zamknięte seminaria, prowadzi roczne konferencje sprzedaży oraz szkolenia z zakresu sprzedaży, zaufania, lojalności klientów i rozwoju osobistego. Pisuje felietony czytane przez ponad 4 milionów czytelników i wydaje popularne czasopismo internetowe. W 2008 roku trafił do Speaker Hall of Fame prowadzonej przez National Speaker Association.

Praktyczne porady sprzedażowe, z którymi możesz zapoznawać się na co dzień i bezzwłocznie stosować je w praktyce.

Przeczytaj tę książkę od deski do deski. Otwórz ją w dowolnym miejscu i ucz się tego, czego w danej chwili potrzebujesz. Natychmiast zastosuj zdobyte informacje.

10,5 przykazania skutecznej sprzedaży Jeffreya Gitomera (17)

12,5 wartości zawodowego sprzedawcy (40)

CZĘŚĆ 1. REGUŁY, SEKRETY, DOBRA ZABAWA (43)

  • 1.1. Księga stworzenia (43)
    • Co nowego można znaleźć w książce sprzed dwudziestu lat? (44)
    • "Niestety, nie ma takiej możliwości" (45)
    • No dobrze, więc co będziesz z tego miał? (48)
    • 8,5 sposobu, jak najlepiej wykorzystać tę książkę (50)
    • Dawne metody sprzedaży już się nie liczą... czy coś w tym rodzaju (53)
    • Samoprzylepne karteczki Twoim kluczem do sukcesu (56)
  • 1.2. Księga reguł (59)
    • 39,5 sposobu na sukces w sprzedaży (60)
    • DHD (66)
  • 1.3. Księga sekretów (69)
    • Dlaczego handlowcom nie zawsze się udaje? (70)
    • Nie jesteś urodzonym handlowcem - naucz się zarabiać! (73)
    • Co jest nie tak z tą transakcją? Problemem jesteś Ty! (75)
    • Łącznik między pozytywnym a negatywnym (78)
    • Jak klient (naprawdę) chce być traktowany (81)
    • Jak (tak naprawdę) chce być traktowany handlowiec (84)
    • Jak znaleźć czuły punkt klienta? (87)
  • 1.4. Księga wielkich sekretów (91)
    • Najlepsze transakcje robi się z przyjaciółmi (92)
    • Twój obecny klient jest Twoim najlepszym przyszłym klientem (95)
    • Poniedziałek - najlepszy dzień na zamykanie transakcji (98)
    • Życiowe kredo (100)
  • 1.5. Księga humoru (103)
    • Nie macie pojęcia, co mi się przytrafiło po drodze! (104)

CZĘŚĆ 2. JAK OLŚNIĆ KLIENTA (107)

  • 2.1. Księga zachwytów (107)
    • Efekt WOW pomoże Ci zrobić dobry interes (108)
    • Czy korzystasz z efektu WOW? (112)
    • Pamięta mnie pan? Jestem handlowcem. Jak wszyscy inni (116)
  • 2.2. Księga pytań (119)
    • Sprzedawać czy nie sprzedawać? Oto jest (MOCne) pytanie (120)
    • Czy potrafisz przeprowadzić transakcję w pięciu pytaniach? (123)
  • 2.3. Księga Mocy (127)
    • Jesteś teraz w mojej MOCy (128)

CZĘŚĆ 3. POZWÓLCIE, ŻE SIĘ PRZEDSTAWIĘ (131)

  • 3.1. Księga autoprezentacji (131)
    • Przepis na trzydziestosekundową autoreklamę (132)
    • Jak zaprezentować się w 30 sekund? (135)
    • Jak najlepiej wykorzystać zdobyte referencje? (137)
  • 3.2. Księga ofert (141)
    • "Akwizytorom wstęp wzbroniony" - ulubiony napis handlowców (142)
    • Jak dotrzeć do odpowiedniej osoby decyzyjnej i przedstawić jej ofertę? (144)
    • Rozpoczęcie jest tak samo ważne jak zakończenie (148)
    • Składanie oferty to dobra zabawa. Jeśli sam w to wierzysz (150)
    • Etapy składania oferty (153)

CZĘŚĆ 4. JAK ZROBIĆ DOBRĄ PREZENTACJĘ (157)

  • 4.1. Księga prezentacji (157)
    • Jak ułatwić sobie sprzedaż? Trzeba nawiązać dobry kontakt z klientem (158)
    • 12,5 sposobu na przekonanie klienta do kupna (161)
    • Gdzie i kiedy rodzi się zaufanie klienta do sprzedającego? (164)
    • Słowa i zwroty, których należy unikać za wszelką cenę (167)
    • Fizyczne zaangażowanie klienta = sprzedaż (169)
    • Głupota prezentacyjna. Nie robisz tego, prawda? (172)

CZĘŚĆ 5. WĄTPLIWOŚCI, ZAMKNIĘCIE I KOLEJNE PODEJŚCIA (175)

  • 5.1. Księga wątpliwości (175)
    • Wątpliwości - wystąp! (176)
    • Przeszkody w praktyce. Praktyczne rozwiązania (179)
    • Przewidywanie wątpliwości (183)
    • Sprzedaż zaczyna się wtedy, kiedy klient zaczyna wątpić (186)
  • 5.2. Księga zamknięcia (201)
    • Pierwsze 19,5 oznaki gotowości klienta do kupna (202)
    • Odpowiadając na pytania klienta, unikaj odpowiedzi "Tak" lub "Nie" (205)
    • Jak zadawać pytanie zamykające? (207)
    • Sprzedaż na pieska (209)
    • Niech piesek goni Ciebie (211)
    • Najpierw zjedz deser! (213)
    • Najlepsze zamknięcie transakcji wcale nie jest zamknięciem! (215)
  • 5.3. Księga wytrwałości (219)
    • Narzędzia sprzedaży odgrywają ważną rolę w procesie rozwijania kontaktów z klientem (220)
    • Człowieku, jesteś handlowcem od dziecka! (222)
    • Och, nie... Tylko nie automatyczna sekretarka! (224)
    • "Zostaw wiadomość po sygnale, na pewno do ciebie oddzwonię". Na pewno... (226)
    • Nie możesz się umówić na spotkanie? (229)

CZĘŚĆ 6. PRZECIWNOŚCI I PRZECIWNICY (231)

  • 6.1. Księga lamentów i biadolenia (231)
    • Gdy zła sprzedaż przytrafia się dobrym ludziom (232)
    • 18,5 cechy nieudanej kariery sprzedawcy (235)
  • 6.2. Księga konkurencji (239)
    • Tańczysz z konkurencją? Nie pomyl kroków! (240)

CZĘŚĆ 7. NIECH ŻYJE KRÓL KLIENT WIELKI (243)

  • 7.1. Księga obsługi klienta (243)
    • Tajemnica świetnej obsługi klienta (244)
    • Doskonała obsługa klienta to potężne narzędzie sprzedaży (246)
    • Reklamacje rodzą sprzedaż... jeśli dobrze na nie zareagujesz (249)

CZĘŚĆ 8. GŁOSZENIE NOWINY (253)

  • 8.1. Księga komunikacji (253)
    • Cotygodniowe spotkania działu sprzedaży miejscem generowania nowych transakcji (254)
    • Oferta zadziała, jeżeli tylko ją napiszesz (257)
    • Chcesz sfinalizować więcej transakcji? Uważniej słuchaj! (260)
    • Nauka słuchania w dwóch słowach: zamknij się! (264)
    • Istnieje 100 mld różnych typów nabywców. Przekonaj się sam (268)
  • 8.2. Księga targów (273)
    • 35,5 zasady sukcesu na targach (274)

CZĘŚĆ 9. NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW (279)

  • 9.1. Księga nawiązywania kontaktów (279)
    • Nawiązywanie kontaktów - sztuka poznawania właściwych osób (280)
    • ABC nawiązywania kontaktów - jak rozpracować uczestników spotkania (283)
    • DEF nawiązywania kontaktów - czerpać korzyści ze spotkania (286)
    • Tworzenie więzi przy nawiązywaniu kontaktów (289)
    • Gra w kontakty (293)

CZĘŚĆ 10. PROROCY I ZYSKI (295)

  • 10.1. Księga trendów (295)
    • Nowy gatunek handlowca - niehandlowiec (296)
    • Co ma z tym wspólnego Bob Salvin? Wiele! (299)

CZĘŚĆ 11. W GÓRĘ, DOCHODZIE! (307)

  • 11.1. Księga liczb (307)
    • Źródło sukcesu (308)

CZĘŚĆ 12. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE (315)

  • 12.1. Księga mediów społecznościowych i społecznościowej sprzedaży (315)
    • Ewolucja powabu mediów społecznościowych prowadząca do skutecznej sprzedaży (316)
    • Sprzedaż w mediach społecznościowych. W każdym razie coś w tym stylu (320)
    • Co robisz każdego dnia w celu przyciągania innych i budowania marki? (323)
    • LinkedIn świetnie się sprawdza w biznesie, o ile używa się go z głową (326)

CZĘŚĆ 13. ROZGRZESZENIE (331)

  • 13.1. Księga wyjścia (331)
    • Ojcowie nieświadomie uczą nas, jak osiągnąć sukces w sprzedaży (332)
    • Zaangażuj się! (334)
    • Posłowie... Kiedy dorosnę (339)
    • Klucz do przyszłości kryje się w Twojej teraźniejszości i przeszłości (343)

Skorowidz (351)

Najczęściej kupowane razem:

6
(3)
5
(0)
4
(2)
3
(2)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 7

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Bardzo praktyczny poradnik, nieocenione źródło wiedzy! Polecam wszystkim, nie tylko handlowcom!!!
      Ocena : 6 

    Bardzo dobra
      Ocena : 6 

    Pan handlowiec, który się tu wypowiadał krytykuje klasykę? To tak, jakby powiedzieć, że "Ogniem i Mieczem to przeciętna książka"... Biblia handlowca jest książką wybitną - ważne tylko, aby potrafić wykorzystać zawarte w niej rady.
      Ocena : 4 

    ksiązka nawet , nawet, mogło by być zawarte w niej więcej praktyki a nie suchej ogólnej teorii która jest zwarta prawie w każdej książce o sprzedaży
      Ocena : 4 

    Co według trenera biznesu jest godnego uwagi... ?
      Ocena : 3 

    rozczarowałam się ... nic nowego
      Ocena : 3 

    Dla mnie książka jest bardzo przeciętna. Jestem trenerem biznesu i to co przeczytałem w tej książce to często stek bzdur o pozytywnym myśleniu i budzeniu się codziennie rano z przeświadczeniem o swojej wspaniałości jako handlowiec. Natomiast każda osoba zajmująca się sprzedażą na pewno przytaknie, że sprzedaż to nie tylko pozytywne myślenie. Ksiązka mierna, nie za te pieniądze!
    płatności onepress.pl