Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom
- Autorzy:
- Jessica Kleiman, Meryl Weinsaft Cooper
- Promocja Przejdź
- Ocena:
- 2.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 224
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom
Wewnętrzny dział public relations:
- Zadbaj o swoją reputację.
- Stań się niezastąpiony.
- Wypromuj siebie.
Żadna orkiestra dęta nie zagra na Twoją nutę, więc tylko od Ciebie zależy, czy narobisz wrzawy w miejscu pracy. Jessica i Meryl przedstawiają konkretne sposoby na to, jak się zareklamować, jak wykorzystać swój czar i jak zalśnić niczym najjaśniejsza gwiazda.Tory Johnson,
dyrektor generalna Women for Hire oraz współautorka programu Good Morning America
Wizerunek wart jest więcej niż tysiąc słówCarlos Ruíz Zafón,
Cień wiatru
Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją. Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś właśnie Ty!
Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną, choć zmuszoną stawić czoło konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić sobie awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać własną firmę? Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę, poszerzyć sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie odnieść sukces. W dzisiejszym świecie, w którym wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w miejscu pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem.
Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż tak istotne!- Zadbaj o płynną komunikację, zarówno interpersonalną, jak i internetową.
- Bądź nieustraszony. Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie dowiesz.
- Bądź proaktywny i naucz się reagować.
- Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże, polega na współpracy.
- Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego wiedzę i inspirację.
- Bądź specjalistą. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu instynktowi.
- Znajdź równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią.
- Upadaj do przodu. Ucz się na błędach i nie biczuj się, kiedy je popełniasz.
- Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie.
- Próbuj wszystkiego i bądź otwarty na nowe odkrycia i sposoby działania.
Jessica Kleiman i Meryl Weinsaft Cooper mają w sumie ponad trzydziestoletnie doświadczenie w branży public relations - pracowały zarówno w dużych korporacjach, jak i dla agencji PR. Jessica Kleiman jest obecnie wiceprezesem do spraw public relations w Hearst Magazines, jednym z największych na świecie wydawców miesięczników. Meryl Weinsaft Cooper pracuje na stanowisku dyrektora naczelnego działu Home & Lifestyle w DeVries Public Relations.
Wybrane bestsellery
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)37.17 zł
59.00 zł(-37%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.17 zł
59.00 zł(-37%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.44 zł
49.90 zł(-37%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.44 zł
49.90 zł(-37%) -
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłab...
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od...
Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Napoleon Hill zdobył sławę i bogactwo, gdyż dzięki swojej pracowitości i determinacji odkrył prawa sukcesu i podzielił się tą bezcenną wiedzą z ludźmi. Mistrz jednak wiedział, że prawdziwy sukces w życiu ma inny wymiar i osiąga się go poprzez pomaganie drugiemu człowiekowi. W efekcie swojej wnikl...(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł(-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Power
-
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. ...
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka jest właśnie taką mapą drogową. Dowiesz się z niej, w jaki sposób połączyć świadome myślenie z działaniem, aby dokonać olbrzymich zmian w życiu. Przekonasz się, że jesteś dużo bliżej celu, jakim jest wspaniałe życie, niż Ci się zdaje. Zapoznasz się z dziesiątkami wypróbowanych strategi...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Większość ludzi myśli, że pieniądze — inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe — to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na pods...
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Zdarzyło mi się kilka razy wysłuchać takiej prezentacji, że do dziś pamiętam uczucie fascynacji, narastającą ekscytację, przemykające przez moją głowę marzenia o posiadaniu proponowanego przedmiotu lub korzystaniu z oferowanej usługi. Towarzyszyło temu coraz intensywniejsze pragnienie, żeby to ...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Trzymasz w ręku kolejne, uzupełnione i zaktualizowane, wydanie bestsellerowej książki, dzięki której wkroczysz na sprawdzoną ścieżkę do sukcesu. Jeśli jesteś jeszcze szeregowym pracownikiem, dowiesz się, jak przejąć inicjatywę, uzyskać potrzebną pomoc i odnieść sukces. Jeśli już kierujesz zespołe...
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą. Wydanie II Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą. Wydanie II
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.45 zł
34.90 zł(-50%) -
Wiedza zawarta w tej książce może wydać Ci się zaskakująco oczywista — gdy tylko uda Ci się ją ogarnąć. To wszystko zasługa intuicji i bezbłędnie wykorzystującego jej istnienie planu działania. Z właściwym sobie poczuciem humoru oraz wykorzystując skuteczność programu Getting Things Done, D...
Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things Done Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things Done
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
49.00 zł(-76%) -
Wyobraź sobie, że masz możliwość buszowania w umysłach innych i kontrolowania swojego własnego mózgu. Że potrafisz obejść wszystkie psychiczne zabezpieczenia, rozszyfrować hasła i kody PIN, tak jak robią to codziennie hakerzy włamujący się do systemów komputerowych. Jesteś handlowcem, rozmawiasz ...(20.94 zł najniższa cena z 30 dni)
20.94 zł
34.90 zł(-40%)
Ebooka "Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: karierapodkontrola.pl Beata Rzepka, 2013-07-26Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Autopromocja”, jak sam tytuł mówi, to książka o promowaniu samego siebie. Czyli o czymś, na co większość osób nie będących przedsiębiorcami wzdryga się ze wstrętem :) Napisana przez dwie specjalistki ds. Public Relations, porusza kwestie dotyczące tego, co możemy zrobić dla zbudowania i zadbania o swoją reputację, wypromowania siebie, itp.
Niektóre fragmenty książki były dla mnie nudne jak flaki z olejem, ale zrzucam to na karb tego, że nie jestem w obszarze autopromocji zupełną świeżynką, co nieco wiem na ten temat i stosuję. Niektóre były nie do zaakceptowania, np. porada typu „siedź w pracy dłużej niż inni, żeby szef widział jak ciężko pracujesz” – ja jestem zwolenniczką ROWE. A niektóre były całkiem w porządku, np. doceniam, że autorki napisały rozdział o wyglądzie zewnętrznym. Bo wygląd jest ważny, więc warto o tym mówić, a nie udawać, że tylko kompetencje się liczą.
Książka zawiera wiele przykładów i anegdotek z życia. Czasami średnio trafionych i bardziej pasujących do realiów amerykańskich niż polskich, no ale trudno się temu dziwić. Autorki podają przykłady, jak to drobnymi prezentami (typu czekoladki na walentynki dla dziennikarza, itp.) sobie zaskarbiły czyjąś sympatię. Wiem, że to działa, bo ludzie kochają prezenty i gratisy, choć na zewnątrz będą udawali, że są ponad to. Jednak muszę przyznać sama przed sobą, że dziwnie mi się to czytało, możliwe, że nie jestem gotowa na porady rodem z przekupnej Rosji. Możliwe też, że nie doceniam wagi PR-owych zachowań i może świeżynką nie jestem, ale daleko mi też do poziomu specjalisty.
Książka przydatna, ale raczej dla osób, które dopiero chciałyby zacząć uprawiać autopromocję. -
Recenzja: wiadomosci.radiozet.pl 2012-03-09Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Jak Cię widzą, tak Cię piszą.” Prawda stara jak świat. Ale w dzisiejszych czasach od tego jak Cię widzą, zależy dużo, bardzo dużo. Co zatem zrobić, aby inni widzieli Cię w jak najlepszych kolorach? Przeczytać książkę Jessici Kleiman i Maryl W. Cooper. Powinno pomóc.
Zacząć trzeba od tego, że książka jest stosunkowo krótka. I bardzo dobrze. Nikt z nas przecież nie chce zagłębiać się w psychologiczne, antropologiczne czy komunikacyjne meandry promocji siebie. Książka ma tego typu ma mieć przede wszystkim walor użytkowy i „Autopromocja…” go ma. Można ją szybko przeczytać… i działać. O to przecież chodzi.
Na nieco ponad 200-stu stronach znajdziemy przede wszystkim masę konkretnych, zrozumiałych, czasami wydawałoby się oczywistych rad. Mają one jednak niebanalny wpływ na to, jak odbierają nas inni. Autorki mówią wprost – jeśli wchodzisz na rozmowę kwalifikacyjną to nie zamykaj oczu ani nie zaciskaj zębów, wyprostuj się, uważaj na tempo i długość wypowiedzi, mów wyraźnie ale z ekspresją. Takich pożytecznych informacji znajdziecie w tej książce mnóstwo.
Nie brakuje też licznych przykładów z życia wziętych, komentarzy ludzi mediów, biznesu, a nawet krótkich wywiadów. Czytanie urozmaicają pojawiające się od czasu do czasu cytaty - celnie, nieraz dosadnie - pointujące poruszane problemy. Mi najbardziej podoba się ten – „Sukces to żadna tajemnica. To efekt przygotowań, ciężkiej pracy i uczenia się na błędach.” Po przeczytaniu „Autopromocji…”, te słowa Colina Powella to dla mnie „oczywista oczywistość”.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Be Your Own Best Publicist: How to Use PR Techniques to Get Noticed, Hired, and Rewarded at Work
- Tłumaczenie:
- Marta Czub
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3378-4, 9788324633784
- Data wydania książki drukowanej:
- 2012-01-10
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-4835-1, 9788324648351
- Data wydania ebooka:
- 2012-03-14 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 6605
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.0MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Twoja kariera
Kompetencje osobiste
- Serie wydawnicze: Power
Spis treści książki
- Wstęp (11)
- Rozdział 1. Kluczem jest komunikacja (17)
- Rozdział 2. Zawsze potrzebny jest plan (i plan awaryjny) (33)
- Rozdział 3. Zostań (pozytywną) mądralą (51)
- Rozdział 4. Chodzi o to, kogo znasz (i kto zna Ciebie) (69)
- Rozdział 5. Chodzi o przekaz (93)
- Rozdział 6. Wygląd to nie wszystko (ale z pewnością pomaga) (113)
- Rozdział 7. Co mam zrobić, żeby mnie zauważyli? (127)
- Rozdział 8. Chwal się (ale nie za głośno) (139)
- Rozdział 9. Podszlifuj swoją wiedzę o społeczeństwie (i serwisach społecznościowych) (155)
- Rozdział 10. Gratyfikacja wcale nie musi być natychmiastowa (175)
- Rozdział 11. Każdy kryzys to nowe możliwości (191)
- Zakończenie (205)
- Polecana lektura (209)
- Bibliografia (211)
- O autorkach (219)
PRZYGOTUJ SIĘ
PRZEDSTAW SIĘ
PRZYPILNUJ SIĘ
Oceny i opinie klientów: Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom Jessica Kleiman, Meryl Weinsaft Cooper (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(0)
(0)
(1)
(0)