Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych
- Autorzy:
- Stephen Chin, Dean Iverson, Oswald Campesato, Paul Trani
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 4
- Stron:
- 368
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych
Wejdź w świat tworzenia oprogramowania dla urządzeń mobilnych!
Platforma Android z każdym dniem zdobywa tysiące kolejnych użytkowników. Andy Rubin - odpowiedzialny za nią w Google - pochwalił się aktywacją 700 tysięcy nowych urządzeń z tym systemem każdego dnia. Robi wrażenie? Pomyśl, jak wykorzystać ten rynek i stworzyć aplikację, która podbije serca użytkowników. Dzięki możliwości wykorzystania technologii Flash teraz jest to jeszcze łatwiejsze!
"Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych" to kompletny przewodnik po budowaniu skomplikowanych, zajmujących aplikacji dla Androida. Dzięki tej książce nauczysz się programować smartfony Android oraz tablety z wykorzystaniem najpopularniejszych frameworków służących do tworzenia bogatych aplikacji internetowych (RIA) dla Androida - Flash i Flex.
Gdy wraz z autorami przejrzysz już zestaw narzędzi programistycznych Flasha, dowiesz się, jak dodawać multimedia, animacje i efekty specjalne do aplikacji. Zrozumiesz, jak działa optymalizowanie dla różnorodnych wyświetlaczy oraz jak wykorzystać dane wejściowe pochodzące z aparatu, GPS, mikrofonu i akcelerometru. Poznasz metody tworzenia certyfikatów podpisywania kodu oraz uzyskiwania jak najlepszej wydajności aplikacji. Zapoznasz się z dużą ilością praktycznego, dobrze skomentowanego kodu i zbudujesz trzy kompletne projekty: program do rysowania, odtwarzacz muzyczny Flash oraz aplikację AIR przechowującą informacje o stanach witryn w bazie danych SQLite.
Sprawdź możliwości technologii Flash dla platformy Android.
- Korzystaj z usług geolokalizacyjnych
- Sprawdź położenie telefonu za pomocą wbudowanych sensorów
- Wykorzystaj narzędzia przeznaczone dla technologii Flash
- Opublikuj aplikację w Android Market!
Twórz atrakcyjne aplikacje mobilne za pomocą Flasha, Fleksa i Androida!
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują ...
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz ...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%)
Ebooka "Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: NetWorld Piotr Kociatkiewicz, 10/2012Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka traktuje o tym, jak stać się ekspertem w dziedzinie tworzenia oprogramowania dla urządzeń mobilnych, bez konieczności uczenia się specjalnego języka, posługując się jedynie technologiami Flash i Flex. Przystępnie uczy podstaw technologii Flash i narzędzi ją obsługujących, sposobów wykorzystania funkcji systemu Android, profilowania i dostosowywania aplikacji, podnoszenia ich wydajności i wdrażania na rozmaitych urządzeniach mobilnych. Czytelnik dowie się, jak dostosować aplikacją do profilu urządzenia, jak konstruować za pomocą Flexa mobilny interfejs użytkownika i jak wykorzystać grafiki i animacje. Nauczy się wdrażać aplikacje we Flesh Professional, Flesh Builder oraz publikować aplikacje w Google Play. Pozna sposoby integrowania aplikacji z sensorami sprzętowymi, takimi jak aparaty fotograficzne, kamery, czy odbiorniki GPS. Projektowanie własnych aplikacji ułatwią umieszczone w książce bardzo liczne listingi kodów, ilustrujące sposoby rozwiązania problemów od prostych po rozbudowane.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Pro Android Flash
- Tłumaczenie:
- Łukasz Schmidt
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3920-5, 9788324639205
- Data wydania książki drukowanej:
- 2012-08-10
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6303-3, 9788324663033
- Data wydania ebooka:
- 2012-09-06 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 8628
- Rozmiar pliku Pdf:
- 15.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 22.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 42.1MB
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Start-up
Spis treści książki
- Dlaczego Android? (17)
- Flash na innych platformach (18)
- Poznawanie Androida (18)
- Platforma Flash (20)
- Środowisko wykonawcze Flash (20)
- Narzędzia Flash (21)
- Uruchamianie aplikacji w programie Flash Professional (23)
- Uruchamianie aplikacji w programie Flash Builder (26)
- Uruchamianie aplikacji z wiersza poleceń (36)
- Podsumowanie (37)
- Rozmiar ekranu (39)
- Rozdzielczość ekranu a jego gęstość (41)
- Symulowanie pikseli niezależnych od gęstości wyświetlacza urządzenia we Flashu (42)
- Gęstość ekranu w aplikacjach Flex (42)
- Aplikacja Density Explorer (43)
- Obsługa gęstości w CSS (47)
- Orientacja ekranu (50)
- Przełączanie się pomiędzy trybem portretowym i krajobrazowym we Fleksie (51)
- Automatyczna reorientacja we Flashu (55)
- Reorientacja we Flashu - obracająca się twarz (56)
- Wielodotykowość i gesty (58)
- Gesty w aplikacji mobilnej (58)
- Aplikacja Flash Scrapbook (60)
- API punktu dotykowego (66)
- Podsumowanie (71)
- Konstruowanie mobilnych UI za pomocą Fleksa (73)
- ViewNavigatorApplication (74)
- Ważne zdarzenia w życiu widoku (76)
- TabbedViewNavigatorApplication (78)
- Po prostu aplikacja (82)
- Komponenty ViewNavigator i View (84)
- Przekazywanie danych pomiędzy komponentami View (92)
- Zachowywanie komponentów View i danych sesji (92)
- Kontrolki wizualne (93)
- Kontrolki tekstowe (94)
- Obsługa klawiatury ekranowej (99)
- Kontrolki przycisków (101)
- Listy Flex (106)
- Kontrolki Slider, Scroller i BusyIndicator (108)
- Podsumowanie (112)
- Wykorzystywanie prostych obiektów Spark do rysowania grafiki 2D (113)
- Rysowanie prostokątów i elips (113)
- Stosowanie gradientów liniowych i radialnych (114)
- Renderowanie sześciennych krzywych Béziera (117)
- Inny przykład elementu Path (120)
- Stosowanie filtrów Spark (121)
- Stosowanie przekształceń obiektów geometrycznych (122)
- Dodawanie efektu zmiany rozmiaru (123)
- Dodawanie animacji za pomocą biblioteki Spark (125)
- Stosowanie elementu Animate (126)
- Animacje odtwarzane równolegle i sekwencyjnie (128)
- Tworzenie animacji 3D (130)
- Tworzenie skórek Spark (133)
- Generowanie wykresów 2D w Spark (136)
- Tworzenie wykresów słupkowych 2D (137)
- Tworzenie wykresów kołowych 2D (138)
- Wykorzystywanie FXG i Spark (140)
- Program do szkicowania (143)
- Podsumowanie (147)
- Przygotowywanie emulatora Androida (149)
- Instalowanie Android SDK (150)
- Tworzenie urządzenia wirtualnego Android (151)
- Instalowanie AIR na emulatorze (153)
- Powiązania klawiatury z emulatorem (154)
- Wdrażanie aplikacji AIR (155)
- Przygotowanie ADT (156)
- Uprawnienia aplikacji (157)
- Ikony i zasoby (160)
- Certyfikaty podpisywania kodu (162)
- Tworzenie certyfikatów za pomocą ADT (163)
- Publikowanie z Flash Professional (165)
- Eksportowanie wersji finalnej z Flash Builder (166)
- Uruchamianie aplikacji Flex w emulatorze Androida (167)
- Wdrażanie aplikacji z wiersza poleceń (167)
- Publikowanie aplikacji AIR w Google Play (170)
- Krok 1. Utwórz konto programisty w Google Play (170)
- Krok 2. Opakowywanie aplikacji (170)
- Krok 3. Wysyłanie aplikacji Adobe AIR (171)
- Podsumowanie (171)
- Wywoływanie funkcji URI z Adobe AIR (174)
- Wywoływanie własnych stron HTML z Adobe AIR (176)
- Otwieranie stron HTML w Adobe AIR (177)
- Korzystanie z SQLite w Adobe AIR (179)
- Wprowadzenie do podstawowych koncepcji Androida (183)
- Podstawowe funkcje Androida 3.0 (184)
- Pobieranie i instalowanie Androida SDK (185)
- Podstawowe koncepcje Androida (185)
- Tworzenie aplikacji dla Androida (191)
- Struktura aplikacji dla Androida (191)
- Najważniejsze pliki aplikacji dla Androida (192)
- Wysyłanie powiadomień w aplikacjach dla Androida (195)
- Integracja aplikacji Adobe AIR z natywną aplikacją Androida (205)
- Podsumowanie (207)
- Mikrofon (209)
- Aparat - klasy Camera i CameraUI (212)
- Klasa Camera (212)
- Wykonywanie operacji na strumieniu wideo aparatu (215)
- Klasa CameraRoll (223)
- CameraUI (227)
- Akcelerometr (228)
- Klasy Accelerometer i AccelerometerEvent (230)
- Geolokalizacja (232)
- Podsumowanie (235)
- Odtwarzanie efektów dźwiękowych (237)
- Klasa SoundEffect (238)
- Przykład osadzonego SoundEffect (239)
- Zaawansowane rozwiązanie dźwiękowe (240)
- Odtwarzanie nagranego dźwięku (242)
- Dynamiczne generowanie danych dźwiękowych (243)
- Obsługa przechodzenia pomiędzy stanami (245)
- Odtwarzacz muzyki Flash (250)
- Odtwarzanie plików MP3 (250)
- Od prototypu do aplikacji (254)
- Odtwarzanie wideo (275)
- Optymalizowanie wideo dla urządzeń mobilnych (275)
- Komponent Spark VideoPlayer (276)
- Wideo za pomocą klasy NetStream (277)
- Odtwarzanie wideo za pomocą OSMF (282)
- Przykład aplikacji rejestrującej wideo (285)
- Podsumowanie (287)
- Rola projektanta wizualnego (290)
- Początek w Adobe Device Central (290)
- Korzystanie z Device Central (290)
- Adobe Photoshop (295)
- Formaty plików graficznych (297)
- Adobe Illustrator (299)
- Adobe Fireworks (300)
- Rola programisty (300)
- Narzędzia programisty (302)
- Podsumowanie (304)
- Podstawy optymalizowania wydajności aplikacji mobilnej (305)
- Postrzegana a faktyczna wydajność aplikacji (306)
- Optymalizowanie wydajności grafiki (307)
- Elastyczny tor wyścigowy (308)
- Redukowanie czasu wykonywania kodu (309)
- Przyśpieszanie renderowania (309)
- Buforowanie bitmap na scenie (311)
- Renderowanie za pomocą GPU (317)
- Wydajne renderery elementów (319)
- Klasy obrazów Flex (321)
- Wydajność komponentów tekstowych (322)
- Wbudowane renderery elementów (324)
- API i narzędzia monitorujące wydajność (326)
- Hi-ReS! Stats (326)
- PerformanceTest v2 Beta (327)
- Program profilujący we Flash Builder (328)
- Wydajność Flasha w przyszłości (329)
- Szybsze odśmiecanie (329)
- Lepsza wydajność kodu ActionScript (330)
- Współbieżność (331)
- Wielowątkowy potok renderowania (332)
- Stage3D (333)
- Podsumowanie (334)
- Skalowanie ekranu (335)
- Dostosowywanie oparte na stanach (337)
- Wykorzystywanie grup stanów (338)
- Dostosowywanie oparte na projekcie (344)
- Implementowanie interfejsu dla tabletu (348)
- Przenoszenie aplikacji do odbiorników TV (352)
- Przenoszenie aplikacji do urządzeń PlayBook (353)
- System iOS (356)
- Podsumowanie (356)
O autorach (11)
O recenzencie (12)
Podziękowania (13)
Przedmowa (14)
Wprowadzenie (15)
Rozdział 1. Wprowadzenie do Flasha mobilnego (17)
Rozdział 2. Dostosowywanie aplikacji do profilu urządzenia mobilnego (39)
Rozdział 3. Tworzenie aplikacji Flash i Flex dla Androida (73)
Rozdział 4. Grafika i animacja (113)
Rozdział 5. Wdrażanie i publikowanie aplikacji (149)
Rozdział 6. Adobe AIR i aplikacje natywne Androida (173)
Rozdział 7. Wykorzystywanie wejść sprzętowych (209)
Rozdział 8. Integracja z multimediami (237)
Rozdział 9. Obieg pracy projektant - programista (289)
Rozdział 10. Optymalizowanie wydajności (305)
Rozdział 11. Inne urządzenia: tablety i TV (335)
Skorowidz (359)
Oceny i opinie klientów: Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych Stephen Chin, Dean Iverson, Oswald Campesato, Paul Trani (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(1)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii