Agile. Wzorce wdrażania praktyk zwinnych
- Autor:
- Amr Elssamadisy
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 408
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Agile. Wzorce wdrażania praktyk zwinnych
Poznaj metody wdrażania praktyk zwinnych i twórz perfekcyjne oprogramowanie!
- Jak wykorzystywać wzorce wdrażania praktyk zwinnych?
- Jak stosować praktyki błyskawicznego i efektywnego gromadzenia informacji zwrotnych?
- Jak integrować grupy praktyk zwinnych, podnosząc ich łączną skuteczność?
Metody zwinne mają pomóc Ci w tworzeniu oprogramowania dostarczającego więcej walorów biznesowych -- dzięki nim powinieneś robić to nie tylko szybciej i taniej, ale też bezpiecznie i bezstresowo. Okazuje się jednak, że wiele organizacji ma problemy z implementowaniem i pełnym wykorzystaniem tych metod. Jeśli nie chcesz dołączyć do tego grona, powinieneś skorzystać z tej książki -- zaprezentowano w niej najlepsze praktyki doskonalące proces wytwarzania oprogramowania, a poza tym wskazano konkretne powody wyboru zalecanych praktyk.
Książka "Agile Adoption Patterns A Roadmap to Organizational Success " w sposób wyczerpujący, a jednocześnie zrozumiały prezentuje proces definiowania optymalnej strategii wdrażania praktyk zwinnych. W podręczniku zanalizowane zostały także najważniejsze przeszkody na drodze do implementacji metod zwinnych, obok których zaprezentowano sprawdzone rozwiązania tych problemów. Z tego przewodnika dowiesz się, jak wybrać praktyki najlepsze dla Twojej firmy i Twojego środowiska technicznego oraz jak przyrostowo wdrażać metody zwinne. Nauczysz się efektywnego tworzenia oprogramowania niezależnie od Twojej roli w projekcie -- lidera, programisty, architekta lub klienta.
- Wzorce wdrażania praktyk zwinnych
- Praktyki sprzężenia zwrotnego
- Praktyki techniczne i pomocnicze
- Zautomatyzowane testy programisty
- Programowanie w parach
- Angażowanie społeczności
- Projekty ewolucyjne
- Wdrażanie praktyk zwinnych
- Wymagania sterowane testami
- Iteracja zwinna
- Grupa praktyk komunikacyjnych
Oto podręcznik efektywnego wdrażania praktyk zwinnych, które bez trudu zaimplementujesz do swojego projektu!
Wybrane bestsellery
-
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
To opowieść o zemście, władzy, spisku i wielkich pieniądzach. Trzymająca w napięciu od pierwszej do ostatniej strony historia intrygi zorganizowanej przez miliardera, właściciela serwisu PayPal Petera Thiela — z udziałem najbardziej znanego na świecie zapaśnika Hulka Hogana — udowadni...
Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów
(17.99 zł najniższa cena z 30 dni)17.99 zł
59.90 zł(-70%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Katarzyna Trawińska jest obecna w branży od wielu lat. Wybrała ją, ponieważ dystrybucja oparta na zasadach MLM najlepiej odpowiada jej potrzebom i oczekiwaniom. Kiedy tworzyła swoją markę, chciała, by wypełniała ona pewnego rodzaju misję - dawała ludziom możliwość realizowania się, odkrywania wła...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, S...
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(23.90 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%)
Ebooka "Agile. Wzorce wdrażania praktyk zwinnych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Agile. Wzorce wdrażania praktyk zwinnych" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Agile. Wzorce wdrażania praktyk zwinnych" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Agile. Wzorce wdrażania praktyk zwinnych (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: blog.mediafun.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
‶Extreme programming”, ‶agile software development”, czy ‶pair programming” to chyba najmodniejsze ostatnio hasła wśród twórców oprogramowania. Są to metody zarządzania tworzeniem kodu, którymi zachłysnęły się startupy, nowoczesne agencje i developerzy. Niemal każdy, kto działa w branży rozwiązań informatycznych powinien mieć o nich chociaż ogólne pojęcie – albo trzymać rączki z dala od procesu powstawania softu. Ogólnie, agile to metody pozwalające na podzielenie zadań na niezależne, osobno testowane i wdrażane etapy oraz zarządzanie nimi tak, by płynnie dostosowywać produkt do zmieniających się w trakcie prac potrzeb klienta. Mając pewne praktyczne doświadczenia w tym temacie, postanowiłem zgłębić tajniki tego ‶wyśnionego ideału klepaczy kodu”. Po paru nieudanych próbach z rozmaitymi publikacjami, wziąłem do ręki „Agile. Wzorce wdrażania praktyk zwinnych”. Książka ta jest trochę jak niedzielny obiad u babci. Jeśli uda się wam już przebić przez warzywną zupkę w postaci 40 stron niepotrzebnych objaśnień, podziękowań, pytań retorycznych takich jak „Ilu z nas potrafi określić walory, które są najważniejsze dla naszych klientów ”, dalej jest już tylko lepiej. Dostajemy całkiem smaczny kawałek mięcha w postaci opisu rozmaitych technik okraszonych przykładami. Rozdziały są dość krótkie, czytelne, ze streszczeniem zawartości, a struktura całości bardzo dobrze opisana i intuicyjna. Autor pokazuje najczęściej występujące problemy, od typowego antagonizowania z klientem wg. relacji „my-oni”, po bardziej złożone, np. wąskie gardło podczas procesu uczenia się. Podpowiada, jak uczynić klienta częścią zespołu oraz jakie formy spotkań zespołów są najbardziej efektywne. Czyni to całość dość przyjemnym poradnikiem dla osób myślących o wdrożeniu metodologii zwinnych praktyk programowania. Język używany w publikacji (mimo paru wpadek przy tłumaczeniu i miejscami dość naiwnej retoryki) jest łatwy do zrozumienia i pozwala łatwo pochłaniać kolejne rozdziały. To, co dla mnie przesądza o wartości „Agile…” jest rozdział o firmie X, gdzie autor na realnym przypadku wskazał przykład nieudanego wdrożenia technik. Dlaczego to najcenniejszy element książki Bo „najlepiej uczyć się na własnych błędach, ale dużo taniej na cudzych”. Sama książka jest wartościowym zakupem dla każdego, kto chce uczynić swoją firmę bardziej elastyczną by lepiej dostosować ją do rozpędzonego i nerwowego otoczenia.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Agile Adoption Patterns: A Roadmap to Organizational Success
- Tłumaczenie:
- Mikołaj Szczepaniak
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-2318-3, 8324623183
- Data wydania książki drukowanej:
- 2011-05-28
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 5246
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Spis treści książki
- Hipotetyczny eksperyment (43)
- Spojrzenie na metodyki zwinne przez pryzmat koncepcji
"uczenie się jest wąskim gardłem" (45)
- Cykle rozpoznawania i reagowania na zmiany (45)
- Cykl - warunek konieczny, ale nie wystarczający (47)
- Dlaczego to jest takie ważne? Od teorii do praktyki (49)
- Nie lekceważ tego wąskiego gardła (50)
- Podsumowanie (52)
- Dlaczego należy wdrażać praktyki zwinne? (54)
- Kiedy można mówić o udanym wdrożeniu? (54)
- Problem - wiele nieudanych wdrożeń metodyk zwinnych (54)
- Przyczyna - wszystko zależy od okoliczności (55)
- Model Responsibility Process(tm) (55)
- Chcę być bardziej odpowiedzialny. Jak tego dokonać? (57)
- Moi współpracownicy utknęli. Co powinienem zrobić? (57)
- Prawdziwa zwinność (57)
- Skuteczne zespoły składają się z odpowiedzialnych członków (57)
- Rozpoznawanie i reagowanie na zmiany wymaga odpowiedzialności (58)
- Skuteczne wdrażanie zwinnych metodyk wytwarzania rozpoczyna się od jednostki (59)
- Osobista zwinność (59)
- Od teorii do praktyki (60)
- Ograniczanie czasu wprowadzania produktu na rynek (63)
- Poprawa użyteczności produktu (wartości na rynku) (64)
- Podniesienie jakości produktu trafiającego na rynek (64)
- Podniesienie elastyczności (65)
- Podniesienie widoczności (65)
- Ograniczenie kosztów (65)
- Wydłużanie czasu życia produktu (66)
- Walory biznesowe są celami organizacyjnymi (66)
- Od teorii do praktyki - określanie walorów biznesowych Twojej organizacji (67)
- Problemy biznesowe (70)
- Jakość produktu przekazanego klientowi jest nie do przyjęcia (70)
- Dostarczanie klientowi nowych funkcji trwa zbyt długo (70)
- Zaimplementowane funkcje nie są wykorzystywane przez klienta (70)
- Oprogramowanie okazało się nieprzydatne dla klienta (71)
- Budowa oprogramowania jest zbyt droga (71)
- My kontra oni (71)
- Klient żąda od nas wszystkiego, w tym zlewu kuchennego (72)
- Problemy związane z procesami (72)
- Klient? Jaki klient? - Wiara w bezpośrednie i regularne sugestie klienta jest nieuzasadniona (73)
- Zarząd jest zaskoczony - brak widoczności (73)
- Niewystarczające zasoby - praktycy oprogramowania należą do wielu jednocześnie pracujących zespołów (74)
- Ruchome projekty (74)
- Setki (lub tysiące) błędów zarejestrowanych przez narzędzie śledzące (74)
- Potrzeba fazy "hartowania" na końcu cyklu wydawania (75)
- Integracja ma miejsce zbyt rzadko (ponieważ jest kłopotliwa) (75)
- Utrudnienia jako bodziec do działania (76)
- Od teorii do praktyki - potrafisz znaleźć jakieś problemy? (76)
- Praktyki (77)
- Wzorce kojarzenia praktyk zwinnych z walorami biznesowymi (78)
- Wzorce kojarzenia praktyk zwinnych z problemami (82)
- Wypracowywanie własnej strategii wdrażania praktyk zwinnych (88)
- Co dalej? (90)
- Od teorii do praktyki - budowa własnej strategii wdrażania praktyk zwinnych (91)
- Czym jest wzorzec? (95)
- Efektywne stosowanie wzorców (97)
- Uczestnicy scenariuszy (99)
- Walor biznesowy (101)
- Scenariusz (101)
- Kontekst (102)
- Przyczyny stosowania (102)
- Skutki stosowania (102)
- Wdrażanie (103)
- Ale (103)
- Odmiany (104)
- Dodatkowe źródła (104)
- Walor biznesowy (105)
- Scenariusz (105)
- Kontekst (106)
- Przyczyny stosowania (106)
- Skutki stosowania (106)
- Wdrażanie (107)
- Ale (107)
- Odmiany (108)
- Dodatkowe źródła (108)
- Walor biznesowy (111)
- Scenariusz (112)
- Kontekst (112)
- Przyczyny stosowania (113)
- Skutki stosowania (113)
- Wdrażanie (114)
- Ale (115)
- Odmiany (116)
- Dodatkowe źródła (117)
- Walor biznesowy (119)
- Scenariusz (119)
- Kontekst (120)
- Przyczyny stosowania (120)
- Skutki stosowania (121)
- Wdrażanie (121)
- Ale (121)
- Odmiany (122)
- Dodatkowe źródła (122)
- Walor biznesowy (123)
- Scenariusz (124)
- Kontekst (124)
- Przyczyny stosowania (125)
- Skutki stosowania (125)
- Wdrażanie (126)
- Ale (127)
- Odmiany (128)
- Dodatkowe źródła (128)
- Walor biznesowy (129)
- Scenariusz (129)
- Kontekst (130)
- Przyczyny stosowania (130)
- Skutki stosowania (131)
- Wdrażanie (132)
- Ale (132)
- Dodatkowe źródła (133)
- Walor biznesowy (135)
- Scenariusz (135)
- Kontekst (136)
- Przyczyny stosowania (136)
- Skutki stosowania (137)
- Wdrażanie (137)
- Ale (138)
- Odmiany (139)
- Dodatkowe źródła (140)
- Walor biznesowy (141)
- Scenariusz (141)
- Kontekst (142)
- Przyczyny stosowania (142)
- Skutki stosowania (142)
- Wdrażanie (143)
- Ale (143)
- Odmiany (144)
- Dodatkowe źródła (145)
- Walor biznesowy (147)
- Scenariusz (147)
- Kontekst (148)
- Przyczyny stosowania (148)
- Skutki stosowania (148)
- Wdrażanie (149)
- Ale (150)
- Odmiany (151)
- Dodatkowe źródła (151)
- Walor biznesowy (153)
- Scenariusz (153)
- Kontekst (154)
- Przyczyny stosowania (154)
- Skutki stosowania (155)
- Wdrażanie (156)
- Ale (157)
- Odmiany (158)
- Dodatkowe źródła (158)
- Walor biznesowy (159)
- Scenariusz (160)
- Kontekst (160)
- Przyczyny stosowania (161)
- Skutki stosowania (161)
- Wdrażanie (161)
- Ale (162)
- Odmiany (162)
- Dodatkowe źródła (162)
- Walor biznesowy (163)
- Scenariusz (163)
- Kontekst (164)
- Przyczyny stosowania (164)
- Skutki stosowania (165)
- Wdrażanie (165)
- Ale (166)
- Odmiany (166)
- Dodatkowe źródła (167)
- Walor biznesowy (169)
- Scenariusz (170)
- Kontekst (170)
- Przyczyny stosowania (170)
- Skutki stosowania (171)
- Wdrażanie (172)
- Ale (172)
- Odmiany (173)
- Dodatkowe źródła (173)
- Walor biznesowy (175)
- Scenariusz (176)
- Kontekst (177)
- Przyczyny stosowania (177)
- Skutki stosowania (178)
- Wdrażanie (178)
- Ale (179)
- Odmiany (180)
- Dodatkowe źródła (180)
- Walor biznesowy (181)
- Scenariusz (181)
- Kontekst (182)
- Przyczyny stosowania (182)
- Skutki stosowania (183)
- Wdrażanie (183)
- Ale (185)
- Odmiany (186)
- Dodatkowe źródła (186)
- Walor biznesowy (189)
- Scenariusz (189)
- Kontekst (190)
- Przyczyny stosowania (190)
- Skutki stosowania (191)
- Wdrażanie (191)
- Ale (192)
- Odmiany (192)
- Dodatkowe źródła (193)
- Walor biznesowy (195)
- Scenariusz (195)
- Kontekst (196)
- Przyczyny stosowania (196)
- Skutki stosowania (196)
- Wdrażanie (197)
- Ale (198)
- Odmiany (198)
- Dodatkowe źródła (199)
- Walor biznesowy (201)
- Scenariusz (201)
- Kontekst (202)
- Przyczyny stosowania (202)
- Skutki stosowania (202)
- Wdrażanie (203)
- Ale (203)
- Odmiany (204)
- Dodatkowe źródła (204)
- Walor biznesowy (205)
- Scenariusz (205)
- Kontekst (206)
- Przyczyny stosowania (206)
- Skutki stosowania (206)
- Wdrażanie (206)
- Ale (207)
- Odmiany (208)
- Dodatkowe źródła (209)
- Walor biznesowy (213)
- Scenariusz (214)
- Kontekst (215)
- Przyczyny stosowania (215)
- Skutki stosowania (216)
- Wdrażanie (217)
- Ale (220)
- Odmiany (222)
- Dodatkowe źródła (223)
- Walor biznesowy (225)
- Scenariusz (225)
- Kontekst (226)
- Przyczyny stosowania (226)
- Skutki stosowania (227)
- Wdrażanie (227)
- Ale (227)
- Dodatkowe źródła (228)
- Walor biznesowy (229)
- Scenariusz (229)
- Kontekst (230)
- Przyczyny stosowania (231)
- Skutki stosowania (231)
- Wdrażanie (232)
- Ale (233)
- Odmiany (234)
- Dodatkowe źródła (234)
- Walor biznesowy (235)
- Scenariusz (235)
- Kontekst (236)
- Przyczyny stosowania (236)
- Skutki stosowania (237)
- Wdrażanie (237)
- Ale (238)
- Odmiany (239)
- Dodatkowe źródła (239)
- Walor biznesowy (241)
- Scenariusz (241)
- Kontekst (242)
- Przyczyny stosowania (242)
- Skutki stosowania (243)
- Wdrażanie (244)
- Ale (246)
- Odmiany (248)
- Dodatkowe źródła (248)
- Walor biznesowy (249)
- Scenariusz (249)
- Kontekst (250)
- Przyczyny stosowania (250)
- Skutki stosowania (251)
- Wdrażanie (251)
- Ale (253)
- Odmiany (253)
- Dodatkowe źródła (254)
- Walor biznesowy (255)
- Scenariusz (255)
- Kontekst (256)
- Przyczyny stosowania (256)
- Skutki stosowania (258)
- Testy podsystemu zarządzania towarami (258)
- Zalety zautomatyzowanych testów funkcjonalnych (260)
- Wdrażanie (262)
- Ale (263)
- Problemy implementacyjne (264)
- Problemy architekturalne (266)
- Odmiany (268)
- Dodatkowe źródła (269)
- Walor biznesowy (271)
- Scenariusz (271)
- Kontekst (272)
- Przyczyny stosowania (272)
- Skutki stosowania (273)
- Wdrażanie (273)
- Ale (274)
- Odmiany (274)
- Dodatkowe źródła (274)
- Walor biznesowy (275)
- Scenariusz (275)
- Kontekst (276)
- Przyczyny stosowania (276)
- Skutki stosowania (277)
- Wdrażanie (277)
- Ale (278)
- Odmiany (279)
- Dodatkowe źródła (279)
- Walor biznesowy (283)
- Scenariusz (283)
- Kontekst (284)
- Przyczyny stosowania (284)
- Skutki stosowania (284)
- Wdrażanie (285)
- Ale (285)
- Odmiany (286)
- Dodatkowe źródła (286)
- Walor biznesowy (287)
- Scenariusz (287)
- Kontekst (288)
- Przyczyny stosowania (288)
- Skutki stosowania (288)
- Wdrażanie (289)
- Ale (290)
- Odmiany (291)
- Dodatkowe źródła (291)
- Walor biznesowy (293)
- Scenariusz (293)
- Kontekst (294)
- Przyczyny stosowania (294)
- Skutki stosowania (295)
- Wdrażanie (295)
- Ale (296)
- Odmiany (297)
- Dodatkowe źródła (297)
- Walor biznesowy (299)
- Scenariusz (299)
- Kontekst (300)
- Przyczyny stosowania (300)
- Skutki stosowania (300)
- Wdrażanie (301)
- Ale (301)
- Odmiany (302)
- Dodatkowe źródła (302)
- Walor biznesowy (303)
- Scenariusz (303)
- Kontekst (304)
- Przyczyny stosowania (304)
- Skutki stosowania (304)
- Wdrażanie (305)
- Ale (306)
- Odmiany (307)
- Walor biznesowy (312)
- Scenariusz (312)
- Kontekst (312)
- Przyczyny stosowania (313)
- Skutki stosowania (313)
- Wdrażanie (314)
- Ale (315)
- Odmiany (315)
- Dodatkowe źródła (316)
- Walor biznesowy (317)
- Scenariusz (317)
- Kontekst (318)
- Przyczyny stosowania (319)
- Skutki stosowania (319)
- Wdrażanie (320)
- Ale (321)
- Odmiany (321)
- Dodatkowe źródła (322)
- Walor biznesowy (323)
- Scenariusz (324)
- Kontekst (325)
- Przyczyny stosowania (325)
- Skutki stosowania (326)
- Wdrażanie (327)
- Ale (328)
- Odmiany (329)
- Dodatkowe źródła (329)
- Walor biznesowy (331)
- Scenariusz (332)
- Kontekst (332)
- Przyczyny stosowania (333)
- Skutki stosowania (334)
- Wdrażanie (334)
- Ale (336)
- Odmiany (337)
- Dodatkowe źródła (337)
- Walor biznesowy (339)
- Scenariusz (340)
- Kontekst (340)
- Przyczyny stosowania (341)
- Skutki stosowania (342)
- Wdrażanie (342)
- Ale (343)
- Odmiany (344)
- Dodatkowe źródła (345)
- Wdrażanie praktyk zwinnych przez zespół BabyCenter
- pierwszy kwartał 2007 roku (350)
- Wypracowywanie strategii wdrażania praktyk zwinnych (350)
- Wnioski (355)
- Ocena wdrażania praktyk zwinnych przez zespół BabyCenter - pierwszy kwartał 2008 roku (355)
- Wdrażanie praktyk zwinnych przez firmę X - pierwsze dwa kwartały 2007 roku (359)
- Kontekst tego raportu (360)
- Bieżące cele biznesowe (360)
- Widok z perspektywy okopów (361)
- Sugerowane praktyki na resztę 2007 roku (366)
- Dłuższa perspektywa (371)
- Wnioski (371)
- Wdrażanie praktyk zwinnych przez firmę X - ocena końcowa (371)
- Aktualna sytuacja (371)
Słowo wstępne Lindy Rising (21)
Słowo wstępne J.B. Rainsbergera (25)
Przedmowa (27)
Podziękowania (35)
O autorze (39)
Część 1. Przemyślenia o wytwarzaniu oprogramowania (41)
Rozdział 1. Uczenie się jest wąskim gardłem (43)
Rozdział 2. Osobista zwinność jako warunek
skutecznego stosowania praktyk zwinnych (53)
Część 2. Przygotowywanie strategii wdrażania praktyk zwinnych (61)
Rozdział 3. Walor biznesowy (63)
Rozdział 4. Problemy (69)
Rozdział 5. Wdrażanie praktyk zwinnych (77)
Część 3. Katalog wzorców (93)
Rozdział 6. Wzorce wdrażania praktyk zwinnych (95)
Rozdział 7. Cel (101)
Rozdział 8. Cykl (105)
Część 3.1. Informacje zwrotne (109)
Rozdział 9. Iteracja (111)
Rozdział 10. Spotkanie początkowe (119)
Rozdział 11. Lista zaległych zadań (123)
Rozdział 12. Gra w planowanie (129)
Rozdział 13. Poranne spotkania (135)
Rozdział 14. Stan wykonania (141)
Rozdział 15. Demonstracja (147)
Rozdział 16. Retrospektywa (153)
Rozdział 17. Częste wydania (159)
Rozdział 18. Praca w jednym miejscu (163)
Rozdział 19. Samoorganizujący się zespół (169)
Rozdział 20. Zespół międzyfunkcjonalny (175)
Rozdział 21. Klient jako część zespołu (181)
Rozdział 22. Poruszające dokumenty (189)
Rozdział 23. Historia użytkownika (195)
Rozdział 24. Przypadek użycia (201)
Rozdział 25. Radiator informacji (205)
Część 3.2. Praktyki techniczne (211)
Rozdział 26. Zautomatyzowane testy programisty (213)
Rozdział 27. Wytwarzanie kończone testami (225)
Rozdział 28. Wytwarzanie poprzedzane testami (229)
Rozdział 29. Refaktoryzacja (235)
Rozdział 30. Integracja ciągła (241)
Rozdział 31. Prosty projekt (249)
Rozdział 32. Testy funkcjonalne (255)
Rozdział 33. Wspólna własność kodu (271)
Rozdział 34. Programowanie w parach (275)
Część 3.3. Praktyki pomocnicze (281)
Rozdział 35. Instruktor (283)
Rozdział 36. Angażowanie społeczności (287)
Rozdział 37. Koła czytelnicze (293)
Rozdział 38. Warsztaty (299)
Rozdział 39. Szkolenia (303)
Część 3.4. Grupy praktyk (309)
Rozdział 40. Iteracja zwinna (311)
Rozdział 41. Grupa praktyk komunikacyjnych (317)
Rozdział 42. Projekt ewolucyjny (323)
Rozdział 43. Wytwarzanie sterowane testami (331)
Rozdział 44. Wymagania sterowane testami (339)
Część 4. Studia przypadków (347)
Rozdział 45. Witryna internetowa BabyCenter (349)
Rozdział 46. Firma X (359)
Część 5. Dodatki (375)
Dodatek A: Związki między walorami biznesowymi i praktykami zwinnymi (377)
Dodatek B: Związki praktyk zwinnych i problemów (379)
Dodatek C: Czerpanie maksymalnych korzyści
ze wzorców wdrażania praktyk zwinnych (381)
Dodatek D: Materiały dodatkowe (385)
Bibliografia (387)
Skorowidz (391)
Oceny i opinie klientów: Agile. Wzorce wdrażania praktyk zwinnych Amr Elssamadisy (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.