ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Weź udział w konkursie i zgarnij 3 wejściówki na Marketer Day!

TOP tytuł w super cenie » 50% taniej





Drodzy Czytelnicy!


Już 16 czerwca odbędzie się MARKETER DAY - spotkanie profesjonalistów marketingu.

Marketing się zmienił. I już nie będzie taki sam. Dlatego będziemy dyskutować - nie tylko o zmianach w marketingu, ale i o ludziach, wyzwaniach, inspiracjach i metodach rozmowy z szefami.


A już dziś zapraszamy do konkursu, w którym masz szansę wygrać aż 3 bilety silver na to wydarzenie!



Aby wziąć udział w konkursie wystarczy odpowiedzieć na pytanie:


Jaka jest według Ciebie największa zmora współczesnego marketera i dlaczego?


(wierzymy, że jakoś jednak uda Ci się wybrać tylko jedną ;))




Odpowiedzi przesyłajcie na maila: konkurs@onepress.pl.

Na odpowiedzi czekamy do 20.05. do godz. 12:00

Wyniki konkursu podamy 20.05. do godziny 17:00.

Zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygranej mailowo.



Pamiętaj o pozostawieniu e-maila kontaktowego wraz z imieniem i nazwiskiem!




Gratulujemy Zwycięzcom! Oto nagrodzone odpowiedzi:


"Temat rzeka, ale naj- z największych to z pewnością brak współpracy z klientem, który ma niską świadomość marketingową, nie współpracuje, a jedynie frustruje marketerów, nie wie dokładnie czego chce, a raczej jedynie - czego nie chce, unika spotkań i odbierania telefonów, a oczekiwania ma horrendalne; dodaje agencji masę pracy, bo ludzie muszą się domyślać, robić (mniej czy bardziej fałszywe) założenia, a to czas, za który niekoniecznie potem da się wyegzekwować zapłatę. Kuriozum taka sytuacja osiąga wówczas, gdy klient wstydzi się swoich problemow lub po prostu chce wypaść dobrze w oczach agencji jako obcych sobie ludzi, mających porównanie z innymi firmami z branży - i zataja wiele faktów, przez co praca dla niego nie ma szans przynieść spodziewanych efektów, za co marketerzy dostana tęgie baty na koniec współpracy."

Marta Chalimoniuk-Nowak



"Zmorą jest walka. Ta wewnętrzna i zewnętrzna.
Wewnętrzna o godność, przydatność, zrozumienie, partnerstwo.
Zewnętrzna o klienta, wizerunek, przetrwanie.

Arkadiusz Chludziński



"Dla mnie jako marketera największą zmorą jest komunikacja z działem IT,z grafikami czyli żeby komunikacja wewnątrz firmy przekładała się na jakość komunikacji na zewnątrz była spójna ze strategią marketingową i aby osiągnąć efekt "wow". Od marketera wymaga się teraz rozszerzonej wiedzy technologicznej w doborze rozwiązań interntowych, coraz częściej wysokiej świadomości jak przebiega proces programowania, dokonywanie wieloetapowych analiz z programistami, gdzie w kwestii dostosowania odpowiedniego narzędzia marketer zostaje sam na polu bitwy, a potem "dostaje feedback", że nie wykorzystał czegoś efektywnie. Marketer teraz musi być mini programistą, mini grafikiem, mini startupowcem i maxi komunikatorem. Nie wiem czy się tak da, ale radzimy sobie :)"

Natalia Pęcak







REGULAMIN KONKURSU


1. W konkursie może wziąć udział każdy, kto w dniach 14 do 20 maja, do godz. 12:00 wyśle maila z odpowiedzią wraz ze swoim adresem e-mailowym na adres: konkurs@onepress.pl

2. Odpowiedzi można nadsyłać do 20.05.2015 do godziny 12:00. Każdy uczestnik może przesłać tylko jedną odpowiedź, pod uwagę będzie brany pierwszy wpis.

3. Zwycięzcy zostaną wybrani spośród uczestników Konkursu, którzy wysłali maila z odpowiedzią na adres konkurs@onepress.pl oraz podali adres e-mail na który zostanie wysłany mail z powiadomieniem o wygranej.

4. Opinia musi zawierać adres email, imię oraz nazwisko uczestnika. Brak tych danych powoduje wykluczenie z konkursu.

5. Zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygranej 20.05.2015 drogą emailową, do godz. 17:00. Zwycięzca wygrywa jedną z trzech wejściówek na konferencję, która odbędzie się 16.06.2015 w Warszawie.

6. Zwycięskie odpowiedzi zostaną wybrane subiektywnie przez zespół GW Helion. Wybrane zostaną najciekawsze odpowiedzi.

7. Uczestnik Konkursu wysyłając odpowiedź wyraża zgodę na opublikowanie jego odpowiedzi przez GW Helion.

8. Zwycięzcy, którzy wygrają wejściówkę, aby otrzymać jej potwierdzenie, muszą przesłać imię, nazwisko i adres mailowy, które zostaną przesłane Organizatorowi konferencji. Po otrzymaniu wiadomości, Organizator potwierdzi rejestrację uczestnika na konferencję.

9. Regulamin niniejszy jest jedynym dokumentem określającym zasady konkursu.

10. Uczestnik zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem przed przystąpieniem do konkursu. Uczestnik ponosi wyłączną odpowiedzialność za niestosowanie się do postanowień niniejszego Regulaminu.

11. Pracownicy firmy Helion SA oraz ich rodziny nie mogą brać udziału w konkursie.

12. Uczestnik poprzez fakt przystąpienia do konkursu akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu.

13. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie od dnia 14.05.2015 r.

14. W przypadku braku akceptacji przez uczestnika konkursu stanowiska organizatorów, o którym mowa w niniejszym Regulaminie, uczestnik może dochodzić swych praw na zasadach ogólnych.